Merhaba.. Bu yazımda size kadınlara duygusal olarak çekici gelen erkeğin kişisel özelliklerini yazacağım (mantıksal olarak değil). Sizin yapmanız gereken ise bu yazdığım özellikler üzerinde düşünmek, onları ezberlemek ve hayatınızda uygulamaya çalışmanızdır. İşte kadınların sizi çekici bir erkek, bir sevgili olarak görmesi için gereken özellikler:
Espri Anlayışı: Gülmek yanında rahatlığı getirir. Bir kadını güldürebilirseniz, onun kaltak testlerinin çoğunu geçmişiniz demektir. Yani size karşı olan kalkanları, kahkaha ile birlikte düşecektir. Ayrıca insanlar kendilerini güldüren insanlarla birlikte olmaktan hoşlanırlar..
Baskınlık (Dominantlık): Kadınlar, onu ve etrafı kontrol edebilen erkeklere karşı çekim duyarlar. Yani insiyatif alıp, lider olup kadının da, sizi takip etmesini istediğinizde (takip etmezse kendi bilir), değeriniz artacaktır. Kararları daima siz verin, son söz sizin!
Özgüven: Psikolojik olarak güçlü ve kendine güvenen birisi olmalısınız. Kadınlar zayıftır, bu yüzden kendilerini kontrol edebilecek birisine ihtiyaç duyarlar. Kararlar verip cesaretle harekete geçmesini bilmelisiniz.
Yüksek Ego: Kendinizi sevin, barışık olun ve yüksek bir egoya sahip olun. Çünkü kadınlar kendine güvenen ve hafifçe küstah davranan erkeklere karşı çekim duyarlar. Ama kendinizi aşırı ciddiye de almayın. Ukalalık dengesini iyi tutturmaya çalışın.
Sevimli Ukalalık: Kendinize aşırı güvenin ve bu güvenin verdiği kibir ile küstahlığı; komiklik ile harmanlayın. Yani sevimli ve komik bir şekilde ukalalık yapın. Bu kadınların hoşuna gidecektir. Mesela, arsız bir gülümseme ile kıza : "Yerinde olsam bana yemek ısmarlardım" diyebilirsiniz.
Spontane Olmak: Ne yapacağı belli olmayan birisi olun. Kadının, sizi tahmin etmesine müsade etmeyin. Eğer kadın ne yapacağınızı bilirse sıkılır. O yüzden hiç beklemediği şeyleri söyleyin ona, ani kararlar verin ve kendiniz hakkında mutlaka birşeyleri gizli tutun. Kadının sizi bir anda değil, parça parça tanımasına izin verin. Yani daima merak unsuru olun.
Elde Etmesi Zor Olmak: Eğer kadın sizi çabuk elde edebilirse, size olan ilgisi yok olacaktır. Size ulaşmak için çaba harcamasını, mücadele etmesini sağlayın. Kadını sürekli aramayın, sürekli mesaj atmayın ve sırf güzel diye o kadınla çıkmayın. Kadına prensiblerinizin olduğunu gösterin ve onun her istediğini yapmayın.
Vahşi Olmak: Kurallara uyarsanız, sıkıcı ve sıradan birisi olursunuz. Kurallar bozulmak içindir.. Vahşi olun, kadın sizi evcilleştirmeye çalışacaktır. Asla tam anlamıyla evcil olmayın, daima kötü çocuk içinizde olsun. Çünkü kötü çocuklar çekicidir..
Zeki ve Bilgili Olmak: Kötü çocuk eğer kültürlü olursa bundan daha çekici birşey yoktur. Asla kadının sizi ahmak olarak görmesine izin vermeyin. Keskin bir zekanız olsun. Yoksa Johnny Bravo gibi olmak size birşey kazandırmaz. Ayrıca gündemi takip edin, bilgili ve kültürlü olun. Çünkü arada yapılan enteresan muhabbetler, ilgi çekici olabilir.
Farklı Olun: Dışarıdaki sıradan erkeklerle aynı şeyleri yapmayın. Herkes gibi konuşmayın. Herkes gibi giyinmeyin. Farkınız olsun.
Sakin Olun: Daima sakin olun, duygularınızı kontrol edin. Hiçbir şeyi gereğinden fazla ciddiye almayın ve duygularınıza yenik düşmeyin. Kriz anında soğuk kanlı olmayı bilin. Her zaman rahat ve yerinde davranın heyecana gerek yok.
Romantik Olmak: Romantik bir yanınız olsun ama bunu doğru zamanda kullanmaya dikkat edin. Sürekli romantik davranan erkek sıkıcıdır. Kadının beyaz atlı prensi olun.
Görgülü Olmak: Kötü çocuk olmak, heryerde hayvan gibi davranmayı gerektirmez. Yerine göre, yüksek sınıf insanların bulunduğu yerlerde adabına göre davranın. Kadına kapı tutmasını, sandalyeyi çekmeyi bilin.
Girişimci Olmak: Hayatta ne istediğinizi bilin ve onların peşinden gidin.
Maceracı Olmak: Hayatınıza macera katın. Değişik ve ekstrem şeyler yapın ki anlatacak birşeyleriniz olsun. Biraz vahşi, heyecan verici ve tehlikeli olmak kadını çeker. Sizi seksi bulmasına neden olur.
Evet, kadınların çekici bulduğu özellikler, genel olarak hemen hemen bunlardır. Tabii ki kadından kadına değişiklik gösterir bu. Bazıları, hemcinslerini çekici buluyor mesela. Ama bu özelliklerden bir kısmına sahip olduğunuzda; çoğu kadını kendinize çekebilirsiniz.
Fakat bu özellikler bir tek güzel kızlarda işe yarar. Misal çirkin kadınlarda tutmayabilir. Mesela "çok ukala davranıyorsun, düzgün dur" diyen bir kadın ya şişmandır ya da çirkin. Neden böyle davrandığı ise, çekici bir kadın olmadığını biliyor. Size karşı bir şansı olmadığı da açık. O yüzden öfkeli hareket etmesi normaldir. Bu sebepten güzel kadınlara odaklanın. Çirkin kadınları bırakın başkaları götürsün. Size ne? ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...