Kadınlar Farklı Erkekler Farklı Düşünürler

6.2K 46 20
                                    

Yasalar önünde kadın erkek eşittir denilse bile bir kadın ve erkek asla eşit değildirler. Başlı başına farklıdırlar her yönleriyle. Bilhassa cinsiyetleri. Ayrıca cinsel tercihleri (eşcinselleri ayrı tutuyorum).

Her yönüyle farklı olduğundan ötürü düşünce biçimleri de farklıdır. Bu yüzden kadınlar erkeklerin, erkekler ise kadınların yaptığı davranışları mantıklı bulamayabilirler.. En basitinden futbol çoğu erkek için büyük bir tutkudur ama kadın için gereksizdir. Romantik ve entrika dolu diziler ise kadınların tutkusu iken çoğu erkekleri tiksindirir.

İşte bu yüzdendir ki kadın ve erkek karşı cinste farklı şeyler ararlar. Kadın ve erkeğe çekici gelen şeyler farklıdır hatta birbiriyle alakasızdır. Hani erkekler çok yüzeysel derler ya, doğrudur. Yüzeyseliz; güzellik, meme ve seksi bir kıç olduktan sonra gerisi koy g.tüne..

Kadınlarsa aynı şekilde düşünemezler. Hani derler ya "Önce yakışıklı olacan abi, kadınlar yakışıklı ister" diye yalandır o. Çünkü birsürü çirkin ve tipsiz erkek, başka sebepler ile süper kadınları götürebiliyor...

Kadınlar ve erkekleri tetikleyen farklı etkenler vardır:

Erkeği tetikleyen başlıca etkenler: güç, rekabet, cinsel güçtür. Bu sebepten ötürü borsayı ve para durumunu genelde erkekler takip eder. Çünkü para güçtür. Futbol ve diğer sporları erkekler sever çünkü rekabet vardır. Cinsel ilişki sayısı ile övünürler çünkü cinsel bakımdan güçlü olmak isterler.. Araba ve motorda hız severler çünkü gösteriş ve gücün simgesidir bunlar hep..

Kadını tetikleyen etkenler ise: duygusal olan herşey, entrika, dedikodu vb.'dir. Bu yüzdendir ki pembe dizileri kadınlar daha çok izler. Magazin ve moda dergilerini kadınlar daha çok takip eder. Entrika sevdiklerinden ötürü en yakın arkadaşının sevgilileri ile yatmaya meyillidirler. Trip atmak hayat felsefeleridir.

Bu sebeplerden dolayı kadına doğru gelen erkeğe, erkeğe doğru gelen de kadına doğru gelmeyebilir. "Abi herşeyi yaptım onun için ama o kendisine hayvan muamelesi yapan piçin tekine gitti" diye yakınan erkekleri görmüşünüzdür belki. Kendisine hayvan gibi davranan piçe bağlanması mantıklı mıdır? Değildir.. Ama bu ilişki dinamikleri de zaten mantık üzerine değil; duygu üzerine kuruludur. Mantık aranmaz...

Bir kadına: "Param var, iyi hoş mesleğim de var, yakışıklıda sayılırım, iyi niyetliyim, benden iyisini bulamazsın. Hadi cumartesi gecesi seninle birşeyler yapalım mı?" demek bir kadın için pek bir şey ifade etmez.. Ama:

"Tatlım, biliyorum şu anda karışık duygular içinde savruluyorsun, belki de kendini yalnız hissediyorsun ama hatırlamanı isterim ki ben hep yanındayım. Kollarımın arasında; sana sarılırken o güveni hissedebilirsin. Dışarıda birsürü kız var ama seni onlardan farklı yapan birşey var. Belki de içindeki güzel duygularının gülüşüne yansımasıdır bu özel yapan şey. O gülüşünü daim tutmak için varım burada. Sadece bu anın tadını çıkar ve tüm olumsuz duyguları geride bırak. Hadi gel birlikte starbucksta güzel bir kahve içelim ve anın tadını çıkaralım bebeğim." demek bir kadın için çok şey ifade edebilir ;)

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin