ÖNEMLI HISSETME İHTIYACI-1

2.1K 27 3
                                    

İnsanların en büyük ihtiyaçlarından birisi olan; "kendini önemli hissetme" ihtiyacından bahsedeceğim bu yazımda. Bu konu biraz uzun ve kapsamlı olduğu için yazı dizisi halinde parça parça yazacağım. Önce genel olarak insanların önemli olma ihtiyacını, sonra kadınların bu ihtiyacını karşılamayı; en sonunda da bu konuda yardımcı olacak ufak ama çok etkili bir teknik vereceğim sizlere.

Kendini önemli hissetme ihtiyacı öyle bir ihtiyaçtır ki hem zaruri hem de lükstür. Çok enteresandır ama bu böyledir. Dünyaya bir bakın. Eğer başarılı olmak istiyorsanız kendinizden kurtulun. Evet, kendinizi tamamen unutun. Size daha önceden söylediğim "kendini önemli gör, sen herkesten daha üstünsün" tarzı gaz cümleleri bir kenara bırakın bir süre için. Sadece dünyayı izleyin. Ne dönüyor etrafta? Bu soruyu kendinize sorun ve tekrardan analiz edin dünyayı. İnsanları analiz edin. Ne yapmak istiyorlar? Ne istiyorlar?

Şimdi hepiniz düşünüyorsunuz eminim. Size yardımcı olmak istiyorum. Lüks arabalara gerçekten ihtiyacımız var mı? 100.000 dolarlık arabayla 10.000 dolarlık araba arasında ne fark var? Belki daha rahat, belki birkaç kilometre daha hızlı gidiyor. Pekiyi, 100.000 dolarlık arabada kuş tüyü koltukta, diğerinde çivi üzerinde mi gidiyorsunuz? Merak ediyorum, neden hıza ihtiyacınız var? Yaşadığınız şehirdeki yolların proje hızı mı çok yüksek ve güvenlikten arındırılmış mı ya da yarışlara mı katılacaksınız? Hayır! O arabaya sahip olmanın size getireceği tek fayda sizin kendinizi önemli hissetmenizdir o arabaya sahip olunca. İnsanlar sizi o arabanın içinde görecekler. Facebook profiline o arabanın resmini koyabileceksiniz. Kızlar size oral seks yapmak isteyecek sırf o arabanın deri döşemeleri onları azdırdığı için. O arabaya bindiğinizde kendinizi Bat mobil süren Batman gibi hissedeceksiniz. Evet, arabayı bu yüzden istiyorsunuz.

Size bir soru sormak istiyorum. Bu sitede ne işiniz var? Kadınlarla birlikte olmak mı istiyorsunuz, kız arkadaş mı istiyorsunuz, hayatınız boyunca kimse size oral seks yapmadı ve siz bunun nasıl bir şey olduğunu merak mı ediyorsunuz? Ben size söyleyeyim; merak edecek hiçbir şey yok. 10 kadınla yakınlaşıyorsam sadece ikisinden doğru düzgün zevk alıyorum. Diğerlerinde "bitse de gitsek" moduna girdiğim oluyor. Gerçek bu. Ancak kadınları istiyorum. Kadınları seviyorum. Kadınların beni sevmelerini seviyorum. Işıklar kapanınca et parçasından farksızlaşıyorlar. Fazla anlam yüklemeye gerek yok. Sadece onların beni sevmelerini istiyorum. Takdir görmek istiyorum, beğenilmek istiyorum. Kimse gelip "başkalarının düşüncelerini takma, seni beğenip beğenmemeleri önemli değil" demesin bana. Bunu diyen birkaç kişi oluyor ve sözlerinin arkasında durup yok oluyorlar. Eğer buna inanıyorsan git bir dağda yalnız bir yaşam kur kendine. Ama benim insanlara ihtiyacım var. İnsanlardan nefret ediyorum bazen ama onları istiyorum. Özellikle dişi olanlarını... Siz de bu sitede olduğunuza göre bir şeyler arıyorsunuz. Ancak hepsinin ötesinde önemli hissetmek istiyorsunuz. Bu yüzden takip ediyorsunuz beni. Bir şeyler öğrenip insanların ilgisini toplamayı, rockstar olmayı istiyorsunuz.

Her neyse... Çok istediğiniz arabaya bindiniz ve kendinizi kâinatın efendisi gibi hissediyorsunuz. Camdan dışarı bakın. Herkes sizi izliyor değil mi? Kızlar sizinle olmak istiyor erkekler ise sizi kıskanıyor. İçten içe herkesin takdirini kazanıyorsunuz... Bir dakika! Bazılarının size bakmadıklarını fark ediyorsunuz! Ahmak herifler! Açın müziğin sesini! Basa yüklenin. Sizi gözünden kaçıranlar, sesinizle etkilensin. Motoru bağırttırın! Başkası görmezse değerli bir şeye sahip olmanın ne anlamı var???

Evet, son cümleye dikkat edin. Başkası görmezse, başkası takdir etmezse, başkası özenmezse, başkası kıskanmazsa; değerli bir şeye sahip olmanın ne anlamı var? Hiçbir anlamı yok. Köpeğiniz çok tatlı evet ama dışarıda gezdirmek, başkalarına da göstermek istiyorsunuz. Köpek size ait ve birileri o köpeği beğendiğinde sizin gururunuz kabarıyor. Sevgiliniz çok güzel ama yatakta sıkılıyorsunuz, onu başkalarına göstermek istiyorsunuz. Sadece seks için istemiyoruz kadınları. Sadece seks için istediğimiz kadınlar, başkalarına göstermek istemediğimiz kadınlardır. Değeri tartışılır...

Şimdi... Bir sonraki yazımda açıklama yapmadan önce düşünmenizi istiyorum. İki tane adam var. İkisinin de kendilerine has özellikleri var. Bir de kadın var tabii ki:

A kişisi çok kaliteli bir adam ve havalı. O kadar havalı ki; odadaki herkesten daha üstün. Bütün kadınlar onu istiyor gibi. Ünlü bile olabilir.

B kişisi de kaliteli bir adam. A kişisi kadar değil ancak ama yine de kalitesi var.

A kişisi çok kaliteli bir insan olduğu için kendisini düşünüyor, kendisini beğeniyor. Her şeyi kendisi için yapıyor. B kişisi ise odadaki yalnız kadını fark ediyor ve onunla konuşmak için yanına gidiyor.

Burada A kişisinin mi şansı daha yüksektir kadınla yoksa B kişisinin mi? Bunu düşünün hatta yorum olarak paylaşın. Diğer yazımda bu konu üzerinden devam edeceğim. Takipte kalın...

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin