» İdeal Kadın: Onu Bulun!

2.4K 28 7
                                    

Selam millet,

Yazılarımda daha ileriye gitmeden önce bu çok önemli konuya değinmek istedim. Daha önce yazdığım yazılarda nereye gittiğimizi bilmezsek hiç bir yere varamayacağımızı söylemiştim. Bu önemli hedeflerimizden birisi de muhakkak ideal kadınımızı bulmaktır. Tabii ki bulmadan önce onun kim olduğunu bilmek gerekir.

Erkekte doğallık ne kadar çekiciyse kadında da bu böyle. Ve bu kız gerçek bir doğal. Hareketlerine, mimiklerine bakın; yapmacıklıktan tamamen uzak. Ona bakan bir insan "içinde hiç bir kötülük yok, melek gibi bir kız" diyebilir. Zaten benim idealimdeki kızın özelliklerinden birisi de masumiyettir. İçinden sürekli kötülükler geçen cadılardan uzak durmam. Onlardan en kısa yoldan faydalanmanın yolunu ararım sonra da bırakırım. Gerisini düşünmem çünkü biliyorum ki o kızlara takılıp kalırsam idealimdeki kızı bulamam.

Sizinde bir ideal kızınız olsun. Onu düşünün. Neye benziyor, ne giyiyor, tarzı ne, saçları ne renk, gözleri ne renk? Karakteri nasıl? Heyecanlı mı, sakin mi, masum mu, çılgın mı, maceraperest mi, açıkfikirli mi, üçlü sekse açık mı, sadık mı, kıskanç mı?

Bunları bilin ve bu kızı bulduğunuzda asla bırakmayın. Onun dışındakileri bırakın çünkü uzun süreli mutluluk imkansızdır o kişilerle.

İdealinizdeki kadını yaratırken bir kaç madde eklemek istiyorum sizin rapertuarınıza. Masumiyet şarttır çünkü içinde sürekli şeytanlıklar geçen bir kadın hiç çekilmez. Size hayatı zindan eder. Bir insanın ne kadar masum olduğu suratına yansır. Jest ve mimikler isimli makalemde de bahsettiğim gibi, suratı kasılmayan, boka bakar gibi bakmayan, asık suratlı olmayan, kaşlarını çatmayan surat ifadesi idealdir. Hem kız hem erkek için. Bu doğallık önce gelir. Benim idealim olan Palmy'de bu ifadeyi görebilirsiniz.

İkincisi sizinle yarışmayacak bir kadın idealdir. Erkek güçlüdür kadın zayıf, erkek korur kadın korunmaya muhtaçtır. Herkes görevini bilsin lütfen. Kontrolü ele geçirmeye çalışan bir kadından kaçın; hatta kaçmayın, önce dövün ki patron kim anlasın, sonra kaçın.

Aşırı kıskanç kızdan kaçın, neden ben de bilmiyorum ama siz kaçın.

Ota boka trip atıp sürekli üzülüyor numarası yapıyor noldu deyince "bir şeyim yok" mu diyor. Hemen kaçın çünkü emin olun içinden size gülüyor o kız, onun için maskara olduğunuzdan ötürü.

Yanınızda makyaj mı yapıyor, o göz kalemini gözüne sokun, sonra kaçın. (gözdeki "z" yi "T" yapabilirsiniz seçim sizin.)

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin