Selam arkadaşlar, bir arkadaşımızın yorum olarak gönderdiği "neg örnekleri istiyorum" mesajını çok beğendim ve bunu bir makale olarak yayınlamaya karar verdim.
Bilmeyenler için; Neg: Negative Compliment yani aşağı yukarı karşıdaki insana laf sokmak anlamına gelir. Mystery Method un temel terimlerinden birisidir ve Mystery ile özdeşleşmiş birşeydir.
Oyuna başlayan bir çok kişi neg terimini çok sever, nedenini açıklayacağım. Ben de oyundan ilk haberdar olduğum zamanlar neg teorisine bayılmıştım. İşte bu dedim, bunu kızlara yaparsam kesin severler beni. Halbuki, uzun süre bunu denememe rağmen kızların beni sevmedikleri gibi, birçoğu da tiksindi benden.
Peki oyuna ilk başlayanlar neg'e neden takılır?
Çünkü neg egonuzu korur. Kendinizi savunmanızı sağlar, karşı tarafı küçük düşürerek kendinizi iyi hissetmenizi sağlar. İşte bu yüzden tehlikelidir neg atmak. Çünkü eğer ortada korkulacak bir durum varsa canlılar kendilerini savunurlar, karşı tarafa saldırırlar ya da kaçarlar. Eğer korkulacak durum yoksa rahattırlar.
Peki soruyorum size cesur bir erkek mi daha çekicidir yoksa korkak mı? Eğer korkak diyorsanız sağ üst köşede duran "X" işaretine basın :)
Ama siz cesursunuz, siz rahatsınız, siz süpersiniz ve bu yüzden gerçekten tehlikeli bir durum ortaya çıkmadıkça kendinizi savunmaya ihtiyacınız yok. Egonuzu korumaktan vazgeçin, tehlikeyi sevin.
Bir kıza saldırmaktır neg. Yabancı kaynaklı bir iki neg örneği yazayım mesela:
Sağ gözün sol gözünden daha büyük.
Yüzüme tükürdün dikkat et.
Burnunda bir cisim var.
bla bla.. Bunların bir çoğunu ben de denedim. Hatta daha kötülerini yaptım. "Yüzüme tükürdün, bir dahaki sefere yanına yağmurlukla geleceğim." dediğimi bilirim. Ama tabii ki getirisi olmadığı gibi bir çok şeyi de götürdü :)
O yüzden neg kullanmayın. Ezbere yapılan negleri hiç kullanmayın. Çünkü acayip yapmacık ve sahte duruyorlar.
Neg kullanmayacağız ama tabii ki neg'in yerini de boş bırakacak değiliz. Neg yerine kızlarla şakalaşacağız. Tabi bu şakalaşmak da basit bir şakalaşmak değil. Çekim yaratmak için şakalaşmak. Bunun ayrıntılarını da bir başka makalemde paylaşmayı düşünüyorum.
Tabi paylaşmamı sağlamanız lazım yorum yazarak :) Hadi bakalım umarım faydalanırsınız bu yazıdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...