» Dövüş Kulübünün İlk Kuralı:

2.2K 20 6
                                    

Dövüş klübünün ilk kuralı; dövüş klübü hakkında konuşmamaktır.

Playboy Okulunun ilk kuralı da, playboy okulu hakkında konuşmamaktır...

Şimdi bunu film özentiliği olarak değerlendirenler olacaktır. Ama amacım sizin başarınızı arttırmak. Çünkü biliyorum ki bazılarınız bu site hakkında çok konuşuyor.

Bu işi yeni öğrenmeye başlayan çoğu insanda bunu görüyorum. Ben de ilk başladığımda bu konu hakkında konuşmadan edemiyordum. Kız erkek farketmez herkesle tartışırdım oyunu ve çoğu kez kimse ikna olmazdı. Bu hatayı bir kaç sene tekrarladım ben ve baktım ki bir işe yaramıyor, ben de böyle bir kural koydum.

Oyun hakkında konuşmaya teşvik eden en büyük etken duygularımızdır. Çünkü mesela güzel bir yazı okudunuz bu sitede, hemen gaza gelirsiniz. Sizi iyi ve güçlü hissettirir bu yazı ve bunu hemen başkalarıyla paylaşmak istersiniz. Sebebi onların da bu şekilde hissedeceğini zannetmenizdir.

Herkesin zevki farklıdır dostlar. Bir şarkı bir insanı ağlatabiliyorken başkasını hiç etkilemeyebilir. O yüzden insanları ikna etmeye çalışmaktan vazgeçin.

Kadınlara gidip siz böyle böylesiniz okudum araştırdım, sizi çözdüm demeyin. Çünkü kimse kitaptan öğrenilecek kadar basit olmak istemez. Herkes kendisini özel hisseder, en çaresiz insanlar bile... "Ulan bende para olacaktı var yaaa" diyen insanları çok duyarsınız..

Ayrıca bir kadına, kadınlardan anladığınızı söylerseniz direk saldırıya açık olursunuz. O kadın sizden bunu kanıtlamanızı ister. Ve yüksek ihtimal kanıtlayamazsınız. Eğer kanıtlayacak olsaydınız zaten bu konu hakkında konuşmazdınız.

Kadınlar hakkında başarısız olan bir erkeğe bunları anlatmayın. Çünkü tepki alırsınız. "Sen bir faydasını gördün mü" derse ne diyeceksiniz? Eğer iki kolunuzda birer kız varsa bunlardan bahsedin ama yalnızsanız kendinize saklayın. Bencil olun!

Tek bir şartla bu oyundan bahsedin dostlarım. Birisi size gelip "ya sendeki bu değişimin sırrı nedir? Nasıl oldu da bu kadar geliştirdin kendini" diyorsa o zaman o kişiye oyundan bahsedin. Ama kanıtlayabileceğiniz bir şeyler yoksa elinizde, boşuna gösteriş yapmaya çalışmayın. Elinizde patlar...

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin