size abim desem belki bozulacaksınız ama bunu belli edeceğininizi sanmıyorum...benim herhangi bir sorum yok.ulan ne bok yemeye mail atıyorsun dediğini de duyar gibiyim.. çok piç birisine benziyorsunuz...salak olduğunuzu en azından bir zamanlar öyle olduğunuzu kabul etmeniz hoşuma gitti..ve tahminim bu siteyi daha fazla hatun düzmek için kullanıdğını düşünüyorum..:) vay sen ne kadar piç adamsın deyip-tesadüfen benim gibi sitene giren hatunlar parantez ben erkeğim parantez kapa- iletişime geçmek isteyen piliç oldu mu?
abi arkdaşım olsna inan bana ortalığın yani ortalıkta ki güzel denen hatunların amına korduk ..senin kafa adam zor piyasada
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir arkadaşımız bana bu şekilde bir mail atmış, hoşuma gitmedi desem yalan olur. Çünkü zihniyet bu şekilde olduğundan ötürü kızlar konusunda ben daha şanslıyım :)
Şunu söylemeliyim ki; ben bu siteye kızları düzmek için yazıyor olmam için acayip çaresiz birisi olmam lazım. Çünkü buradan kız kaldıracak kadar düştüysem sıçtık! Eğer üslubuma bakarsanız da yazdığım yazıların %70inde kadınları kötülüyorum. Her ne kadar kadın erkek eşitliğine inansam da, gerçekleri göstermek için kötülemek veya küçümsemek zorunda kalıyorum. Sen sanıyor musun ki ben kızlarla da bu şekilde konuşuyorum?
O yüzden bu siteyi gören bir kız arkadaşımız bana "iğrenç, ezik" deyip geçecektir öyle ümit ediyorum. Eğer gelip bana mesaj atıyorsa o kız aranıyordur.. O yüzden böyle bir amaçla yazmadığıma emin olabilirsin, öyle bir beklentimde yok. Yani ben okuyucularımdan daha zekice çıkarımda bulunmalarını dilerdim mesela "ulan parayı götürmeye çalışıyor bu" desen daha mantıklı ve gerçekçi olurdu. Çünkü senin dediğin imkansız.
Evet bu yazımın konusu da "Bu sitenin amacı ne değildir?" olsun. Sorunu cevaplayabildiysem ne mutlu bana:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...