» Kadınları Tavlama ve Kızları Etkilemenin Yeni Adı: Oyun

2.4K 26 3
                                    

Kızları tavlama, baştan çıkartma, kadınları etkileme, kızlarla tanışma, ilişkiye başlama, ilişkiyi yürütme, çekici erkek olma ve çapkınlığın yeni bir adı var artık: oyun... Neden oyun olduğu konusuna gelirsek; bir sürü görüş var. Mesela Mystery kod adlı Erik Von Markovik isimli arkadaşımız oyunu set olarak görür. Yani barda bir kız veya kız grubunu gözüne kestirirsin; onunla tanışırsın ve gerekli hamleleri yaparsın. Başarılı olursan skordur, başarısızsan game over ve tekrar jeton atıp yeni bir oyuna başlarsın...

Benim için oyun daha geniştir. Tüm hayatını kapsar; doğmakla başlayıp ölmekle biter. Game over benim için ölümdür. Doğumla ölüm arasında yaşanan her şey de oyunun bölümleridir. Mystery'nin oyun olarak gördüğü şeye ben savaş diyorum. Evet, ilişkiler savaş haline geldi ve en iyi stratejiyi belirleyip; gerekli durumlarda ortama ayak uydurmak için stratejisini değiştiren kişi bu savaşı kazanır.

Oyun hakkında fikri olmayan kişilere Neil Strauss'un Oyun isimli kitabını öneririm. Onu okuyun; böylece Pick-up dediğimiz tavlama oyunlarının temellerini öğrenmiş olursunuz.

Oyun; dünyanın genelinde bilinen ve uygulanan bir kavramdır artık. Türkiye'de de yeni yeni duyulmaya başlandı. Oyunu bilen Türkler genelde oyunun duyulmasını istemezler. Bencildirler. Başta ben de duyulmasını istemiyordum; sadece hak edenlerin öğrenmesini istiyordum ancak ilişkiler öyle boktan bir hal aldı ki artık herkesin bilinçlenmesi gerekiyor. Bu yüzden niyet ne olursa olsun (kısa süreli ilişki, uzun süreli ilişki, tek gecelik ilişki, evlilik gibi...) her erkeğin oyunu az çok bilmesi gerekir. İlişkilere karşı yeni bir bakış açısı kazanmak her erkeğin hakkı oldu bu devirde çünkü kadınlar çok saçmaladılar. Erkekleri kullanılacak alet olarak görüyorlar.

Geçen gün bir kızla konuşuyordum; bana "bir erkeğin elinde iphone 5 varsa, arabası, evi ve parası da varsa o erkek istediği kızla evlenebilir" dedi. Bu cümlesi beni biraz kızdırdı tabii; ben de ona "benim evim, arabam, param ve iphone 5'im var diyelim. Bunlar ve bunların dışında bir yığın şeyi ilişkiye katıyorum. Peki, kız ne katıyor ilişkiye? Benim ilişkiye kattığım muazzam şeylerin karşılığında o bana ne veriyor? Fındık kadar şeyini mi? Muhtemelen iki kere seviştikten sonra bıkacağım o kızdan ve ondan kurtulmanın yollarını arayacağım. Bende çok şükür tanrı vergisi bir seksilik var ama kızda ne var? Sizi bu kadar önemli yapan ne?" dedim cevap veremedi.

Ben gözünüzü açmak için buradayım. Oyun sizin için var. Kadınlar da oyun oynuyorlar ve erkekler oyuncak rolündeler. Gözlerinizi açın...

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin