Kızla ilk buluşmada ne konuşulur sorusuna cevap olarak sana birazdan öğreteceklerimi alıp kullanırsan elde edeceğin şey şu olacak:
Bir kızla ilk buluşma sırasında kızın SENDEN HOŞLANMASINI sağlayabileceksin.
Ve ayrıca kızın seninle tekrar buluşmak istemesini de garantileyeceksin. Ama bu söylediklerimi elde edebilmen için önce bilmen gereken önemli bir konu var:
Pek çok erkek bir kızla ilk buluşmada, kızın kendilerini SIKICI ve diğer erkekler gibi görmesine neden olacak önemli hatalar yaparlar.
Ve bu hatalar yüzünden de kız onlarla bir daha GÖRÜŞMEZ.
Bu hataların bazıları erkeklerin kızla konuşurken yaptığı hatalardır ve bazıları da kızla ilk buluşmanın ilk on saniyesinde yaptıkları hatalardır.
Bir Kızla İlk Buluşmada Erkeklerin Yaptıkları Önemli Hatalar
Kızla ilk buluşmada can alıcı bir an vardır ve bu an, ilk on saniyedir. Kızla buluşacağın yere gidersin ve kızı beklemeye başlarsın. Sonra kızın karşıdan geldiğini görürsün ve ne yaparsın?
İşte bu İLK ON SANİYEDE erkeklerin, bir kızla ilk kez buluşurken yaptıkları en önemli hata şudur:
İlk on saniyeyi BERBAT ederler.
İlk on saniyeyi berbat ettiklerinde de, kızla ilk buluşmanın devamının iyi geçmesi oldukça zor olur.
Nasıl berbat ederler peki bu ilk on saniyeyi?
Pek çok erkek buluşmanın en başında, daha kızı gördükleri ilk saniyede şu hatalardan birini yapar:
1. Kıza hiç dokunmadan, sarılmadan, yanaktan öpmeden sadece "Merhaba" diyerek kızı daha EN BAŞTAN kendilerinden SOĞUTURLAR.
2. Kızla ilk buluşmada kızın sadece elini sıkarlar.
3. Ya da sadece yanaktan öpüşürler.
4. Yanaktan öpüşüp aynı anda el sıkarlar (bu da büyük bir hatadır).
Bu saydıklarım kızla ilk buluşma sırasında yapılan büyük hatalardır. Kızın seni çekici bulmamasını garantilemek istiyorsan bunları yapabilirsin.
Ama eğer buluştuğun bir kızın senden hoşlanmasını ve seni sevmesini istiyorsan bunları yapmamalısın.
Ayrıca bir kızla ilk buluşmada ne konuşulur olayına gelmeden önce ne KONUŞMAMAN gerektiğini sana söylemeliyim.
Bir kızla ilk buluşmada siyaset, din, ders ve iş konularını KONUŞMAMALISIN. Bu konular aranızdaki duygusal ve cinsel çekime hiçbir katkıda bulunmazlar hatta aranızdaki çekimi yok bile edebilirler.
Bu yüzden de bu konuları konuşmamalısın.
Kızla İlk Buluşma Sırasında Kızın Senden Deli Gibi Hoşlanmasını Sağlayacak Olan Şey
Bir kızla ilk buluşmanın en baştaki on saniyesi inanılmaz önemlidir. Ama öyle böyle değil, çok önemlidir ve buluşmanın seyrini belirleyecek olan şey bu ilk on saniyede yaptıkların olabilir.
İşte bu ilk on saniyede kızın senden deliler gibi hoşlanmasını sağlayacak bir şey yapabilirsin.
Kızlar konusunda iyi olan erkekler şunu yaparlar:
Kızla buluştuklarında kıza belinden sarılırlar ve yanaktan öperler.
Bu hareket gayet iyidir, ama kızın gözünde "özel" olmak istiyorsan, daha ilk buluşmadan kızı kendine aşık etmek istiyorsan ve kızla işleri HIZLI ilerletmek istiyorsan yeterli değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...