İnsan hayatında ne ister sorusunu sorduğunuzda değişik yanıtlar alırsınız. İnsanlar hayatlarında eksik olan neyse size onu söylerler. Kimi aşk der, kimi para, kimi başarı. insanlar size hayatlarındaki eksikleri söylerler.
Oysa insanların istedikleri şey gerçekten basittir. Basit ama çok genel bir kelime: MUTLULUK
İnsanlar mutlu olmalarını engelleyen eksikliklerini söylerler. Kimi daha güzel olmak ister , kimi zayıflamak, 18-20 yaşlarındaki insanların en büyük dertleri aşktır genelde. netice belli; istenilen mutluluk.Oysa eksikler nedeniyle çevremizdeki insanlar genelde mutsuzdur.
İngilizce tabiriyle "unhappy People" ( UP). Bu büyük bir Amerikan pazarlama terimidir. UP ların hayatları kötüdür. Eğer onları mutlu edersiniz, sizi severler, sizinle mutlu olurlarsa sizin ürününüzü alırlar.
Full Şarj: kişisel gelişim, Amerikan pazarlama tekniği, psikolojik etkenlerin birleştirilmesi ile oluşturduğum sosyal hayatta sevilen çekici insan olmayı sağlayan sistemlerden biridir.
İnsanları hayvanlardan ayıran en önemli yan ; zekaları ile birilikte geliştirdikleri karmaşık bir dilleri olmalarıdır. Ekmek, su kelimeleri varken, hınzır, fettan, çılgın serseri kelimelerine neden ihtiyaç duysun ki insan evladı.
Ekmek ve su yetmiyor demek ki..
İnsan sosyalleşmek, onaylanmak, beğenilmek, sevmek, sevilmek gibi bir çok şey istiyor bu karmaşık sosyal sistemin içinde , bir yandan bunları isterken diğer yandan mutsuz oluyor.
İnsanlar ünlü insanlarla takılırlarsa ünlü olurlar
İnsanlar kötü insanlarla takılırlarsa kötü olurlar
İnsanlar dindar insanlarla takılırlarsa didar olurlar
O halde insanlar sosyal , eğlenceli ve mutlu insanlarla takılırlarsa ne olurlar?
Kadınların erkekte neler istediği ile kafa yormuş binlerce erkek binlerce sonuç bulmuş, binlerce teori üretmiştir. Netice bellidir! kadın çok şey ister. Oysa isteklerinin genel çerçevesi de bellidir.
Kadın sosyal hayat içerisinde birlikte var olabileceği, gelişmiş bir erkek ister. Birkaç örnekle açıklamak gerekirse, eli yüzü düzgün, güvenebileceği, destek göreceği, başı sıkıştığında yardım edecek, yatakta onu mutlu edecek, gezdirecek, güzel imkanlar tanıyacak vs..
Kadınlar para ister derler ya hani, aslında o yanılgının temeli de budur. Para imkan getirmesinin yanında ezik beceriksiz kazma adamlar para sahibi olamaz genelde. İşte ondandır kadınların paralı adamları sevmesi ve yine aynı sebeptendir altlarında 100.000 lik arabalarla gezen 20-22 yaşlarındaki Abaza çetesi. Zira onlara para havadan gelmiştir. Para vardır ama parayı kazanabilen o adamın genel çekiciliği yoktur.
Para kadınlar için adamın gücü ve başarısının bir göstergesidir genelde.
Sorarım size siz sosyal yetenekleri zayıf kaç tane parayı kendi kazanmış zengin adam gördünüz?
İnsanlar hayat mücadelesini sosyal ortamın içinde verirler. Rakipleri, düşmanları tanımak, çevre oluşturmak, müşterileri ikna etmek, hepsi sosyal yetenek gerektiren hususlardır.
Full şarj bu prensipten yararlanır. Sadece hedeflediğiniz kişilerle iletişim kurmak değil çevredeki herkes ile iyi ilişkiler kuran bir adam olmak temeline dayanır. Klasik "Mystery Method" hedefi direk şarjlamaya yönelik bir sistem iken. Full şarjda genele yayılmış bir sistem vardır. Özellikle Türk toplumunda sosyal onaylanmanın gereği olarak çok daha önemlidir.
Küçük bir örnekle açıklayalım.
Yanınızda kız var ve ilk defa evinize götüreceksiniz. Beraber eve doğru geliyorsunuz. Adınız Burak ama siz kıza Mert diye bile tanıtmış olabilirsiniz kendinizi, kadın sürekli güven ihtiyacı içerisindedir. Sizin kim olduğunuzu ne olduğunuzu, size güvenip güvenemeyeceğini sorgulamaktadır bir yandan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...