Kadına Hayal Kurdurmak..

868 4 0
                                    

Bugün sizlere kadınlara hayal kurdurmanın öneminden ve güzelliğinden bahsetmek istiyorum. Hani diyorlar ya paramız yok pulumuz yok. Elbet bunlar sıkıntı ama hayal kurmak hayal kurdurmak o kadar etkili ve güzel ki sadece hayaller kurarak ve kurdurarak kadınlara neler yaşatabileceğinizi bilemezsiniz.

Kadınların yapısı bi garip biliyorsunuz. Dramları , ikircikli oyunları çok severler. Hani biz onlara bazen hep salak deriz ya bir sebebi de gerçeklik duygularındaki karmaşıklıktır. Var olan fiili durumla kendi hayallerinde olanları birbirine karıştırırlar ve beklerler. Aslında bütün kadınlar 20 yıl kendisine sadık kalacak ( en azından fikir bazında) bir erkek olmadığını bilirler. Erkekler kovalar, yolda beraber yürürken bile yanda geçen seksi kadına göz ucuyla da olsa bakar erkek ve onunla olmayı arzular. Bazı dini kaygılar dışında erkeğin önüne gelen "risksiz"çiftleşme fırsatını kaçırdığı görülmemiştir. Kadınlarımız bunu bilmez mi ? tabiki de bilir ama dediğim gibi hayallerle gerçekler birbirine girmiştir onların kafasında sadece onlara ait olacak , sadık, ,ilgili, bilgili, anlayışlı, maço, centilmen, entelektüel, kıro, şöyle böle erkek hayalleri vardır. Hayallerle yaşamaya bayılırlar, yasakları, entrikaları, özellikle dedikoduları çok severler. Yaprak dökümleri , aşk-ı memnular bundan dolayı çok tutmaktadır. Entrika ve ihanet doludur o diziler.

Kadınların hep hayalleri, hep beklentileri vardır. Zaten sebebi de genelde yıkılmış hayaller, kırılmış umutlardır. "Olmayacak, artık olmayacak !" der kadın ve hayatla yüzleşir.

Bu hayalcilik bize yol su elektrik olarak geri döner. Acılarını biz yaşarız. Kadınların kendi kendilerine kurdukları hayaller bizi yıpratıyorsa ne yapıcaz?. Bu işi lehimize çevirecez. Hep bize zarar veren değil de bu sefer keyif veren şekilde hayaller kurduracağız kadına. Hayalle gerçek birbirine girecek. Kadın hayal ettiğinin yarısını almış gibi olacak.

Kadına bir hayal vericez. Seninle dünya turuna çıkıcaz. Önce İtalya sonra Amerika oradan brezilya, sonra mısır piramitler. Beraber hayali kurucaz ve oturduğumuz yerden kadını sanki mısır seyahati yapmış kıvamına getiricez.

Gerçekten hayal kurmaya başlayın kadınla ne kadar tesirli olduğunu göreceksiniz. Peki nasıl hayaller kurmalı birkaç örneğini ben vereyim kendi hayatımda yaşadığım etkililerinden.

"ya geçenlerde internetten tekne fiyatlarına baktım 8 kişilik süper tekneler eylül ayında sezon sonu olduğu için inanılmaz uygun fiyata yanına kaptanı da veriyorlar. Hesaplayınca 8 kişi gidildiğinde yeme içme dahil kişi başına 500 liraya geliyor. Evet evet eylülde böyle bi organizasyona imza atalım. Düşünsene ne güzel olur. Teknede sen ben . xx. Yy.... 4 çift. Sabah kalkıyorsun gözünü başka bir koyda başka bir mavilikte açıyorsun. İncecik t-shirtün , kısacık şortunla parlayan güneşe ve mis gibi yosun kokusuna uyanıyorsun. Balıklar oynaşıyor teknenin altında. Teknenin kıç tarafında tentenin altına kokular saçan domateslerden oluşan kahvaltımız hazır bile, hoparlörlerden güzel bir müzik geliyor ilerlerde ağaçların yeşili masmavi bir gök. Bakkal fiyatına bir tatil keyfi. Üzerinden buharları tüten çaylarımızda oturuyoruz sabah neşesinde tentenin altında...... "diye gider gelişir.

Kadın ilk başta biraz direnç gösterse dezamanla kendi de hayalin içine dalacaktır. Bir kere bu hayali kurarken bi şart koşmuştum. Adına "7 günlük rüya" demiştim. Ben 3 arkadaşımı getirecektim o da 3 arkadaşını getirecekti. Kurallardan birisi kızların üstsüz güneşlenmesi idi. Direnç geldi tabi haliyle. Ama bu 7 günlük bir rüya idi. Rüya bittiğinde uyanılır, her şey unutulur ve sadece bir rüyaymış denirdi. Bu da öyle olacaktı rüya gibi yaşanacak ve bitecekti. Başta direnç gösteren ( üstsüz olma kısmına) kızımız 20-25 dakika sonra cep telefonu rehberindenüstsüz güneşlenme fikrine uyum sağlayabilecek arkadaşlarının listesini yapmaya başlamıştı bile. Derken hayal geliştirildi. Sanki o tatile gidip gelmişiz gibi oldu.. çok ta keyifli oldu.. meyvesi yenildi...

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin