İdeal Kadın.. Onu Bulun! - 2

2.1K 30 6
                                    

Cinselliğe soğuk bakıyor, öpüşürken kendini sürekli geri çekiyor hatta elini bile tutturmuyor mu? Derhal kaçın çünkü emin olun bu namuslu kızımız iki gün önce bir başkasının çükünü tutmuş olabilir.

Bu kızlardan uzak durun. Onun dışında erkeksiliği olmayan tamamen kadınsı bir kadın, espri anlayışı olan, kendini ezdirmeyen ama erkeğini ezmeye çalışmayan, masum, açık fikirli, sevdiği bir insanla cinselliğe sıcak bakan, özgür ruhlu, heyecansever bir kız bence idealdir. Böyle bir kız bulduğumda da elimde tutmak için elimden geleni yaparım. Çünkü her zaman (hiç) bulunmuyor böyle bir kız :)

Bir hikaye anlatmak istiyorum. 6 yıl önce ben tamamen içine kapanık, ömründe bir kızın elini bile tutmamış bir erkektim. Sonra bir kız görmüştüm aynı bu Palmy'nin saç şekli ve rengine sahip, hatta uzunluğu da aynı; suratı da tıpkı onun gibi masum ve zararsız, anlamlı bakan gözleri vardı. Tabi Palmy gibi çekik gözlü değildi ve biraz daha esmerdi teni. İlk görüşte aşık olmuştum zaten aşık olmamak elde değildi. O saçlar, masum ifade, yusyuvarlak kalça her zaman denk gelmiyordu. Tabii ki kızla konuşacak cesaretim yoktu çünkü tecrübesizdim. Ne konuşacağım, neler söylenir, nasıl etkilenir bu kız, ses tonum çok çekingendi ya kız beni duymazsa bla bla. Bir de kızarırdım o zamanlar. Birisi laf attığında kıpkırmızı olurdum.

Bu kızı etkilemek için değişmem gerekiyordu, zaten okadar aşık olmuştumki önümde iki seçenek vardı. ya değişip kızı kazanacağım ya da elveda dünya. Diğerine götüm yemediği için değişmeyi seçtim. Saatlerce çalıştım beden diline ses tonuna. Bir sürü kitap okudum, filmler, videolar izledim. Bazı yabancı ve Türk üstadlarla sohbetlerim, çalışmalarım oldu. Sokaklara çıktım tanımadığım kızlarla konuştum. Günde 30-40 tane tanımadığım kızla konuştuğum zamanlar oldu. Evde saatlerce kendi kendime hikayeler anlatıyordum konuşma kabiliyetimi geliştirmek için.

Ve 6 yıl geçti nerdeyse tamamen değiştim, hayatımın her alanı değişti. En kötü ihtimal 3-4 haftada bir yeni bir kızla yakınlaşıyorum. Ama halen o kızla konuşmadım. Konuşmayacağım da çünkü eğer o kızı tanırım da hayalimdeki gibi bir kız çıkmazsa o zaman tüm bu çalışmaların boşa gideceğini düşünebilirim. En güzeli bu.

Sizinde idealinizde bir kız olsun ve onu elde etmek için hırslı bir şekilde çalışın. Ne zaman pes etme noktasına gelirseniz, o kızı düşünün. Size güç katacaktır.

İdealinizdeki kızı bulmanın tek yolu ise onu aramaktır. İdeal kızı yarattıktan sonra etrafınızdaki kızlara bakın. Her kadının içinde mutlaka ideal bir kadın vardır. İstisnasız hepsinde vardır. Tabi bazılarınınki ölmüştür ama olsun hiç değilse cesedi falan vardır.

Bir dahaki sefere hoşunuza giden bir kız gördüğünüz zaman içinizden şunları düşünün. "Aha işte ideal kadınım, işte bu! sonunda buldum. Hemen seninle tanışmak zorundayım." de ve kızın yanına git. Baktın tersledi mi kız seni, şunları düşün "Siktir et ideal kadınım değilmiş, benzetmişim. Dur bir dakika, karşıdaki güzel kız da ideal kadınıma benziyor. Yok yok kesin o, hemen tanışmalıyım."

İşte millet, benim kafamda geçen düşünceler bunlar. Sizin kafanızdan da geçer umarım. İdeal kadınınızı yaratıp, onu aramanız hatta bulmanız dileğimle. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin