Kızlar sık sık güvenden bahsederler -ya da kimseye güvenememekten-. Güvenmek onlar için olmazsa olmaz bir şeydir; hiç değilse beyinlerinin mantık kısmıyla bunu düşünürler, duygusal kısımları ise bambaşka düşünüyor ama bu şu an için konumuzla alakasız...
Bir kız bana; benimle birlikte olması gerektiğini çünkü o kadar çok ortak noktamız vardı ki, eğer beni kaybederse belki de ruh eşini kaybetmiş olacaktı. Tabii ki ben kızın ruh eşi falan değildim, tamamen saçmalık bu. Ben kimsenin ruh eşi olabileceğimi düşünmüyorum çünkü benim ruhuma denk bir kızla yaşamayı ben istemezdim öncelikle. Fakat ben kızların beni ruh eşleri gibi görmelerini sağlamayı seviyorum. Öyle düşünmeleri hoşuma gidiyor, onların da gidiyor. Hangi insan ruh eşini bulduğu için mutlu olmaz ki?
Bir kızın sizi ruh eşi olarak görmesi için kızla aranızda müthiş bir bağ kurulmalıdır. Bu müthiş bağın kurulması için de inanılmaz sayıda ortak noktanız olması gerekir. Tabii ki her kızla bir yığın ortak noktanızın olması imkânsızdır. Sizin göreviniz işte tam burada başlıyor. Siz yaratacaksınız o ortak noktaları: mantıklı olmasa dahi duygusal seviyede...
Bağ kurmak için gerekli bazı teknikler şunlardır:
1. Direk Bağ Kurmak:
Siz futbol seviyorsunuzdur kız da seviyordur; işte o zaman kızla aranızda direk bağ kurulur. Hiç dolaylı bir tekniğe gerek yok. Kızla aranızda geçen sohbet esnasında kızımız "ben klasik rock müziği çok severim" der siz de "Ah! Öyle mi ben de çok severim klasik rock'u, benim favori müzik tarzımdır bilhassa Led Zeppelin'e bayılırım" gibi bir şey söylerseniz kızla aranızda direk bağ kurulmuş olur. Kesin ve acısız bir yöntemdir bu.
Kızla direk bağ kurmak inanılmaz bir şeydir. Ancak direk bağ kurmak aynı zamanda tehlikelidir çünkü abartıldığı takdirde yalakalığa girer bu şey. Kız "ben bale yapmayı severim" dediğinde siz de sırf bağ kuracağım diye "ben de bayılırım baleye, boş zamanımda da oryantel yaparım" derseniz kız sizin samimi olmadığınızı fark eder ve daha önceden kurulmuş bağların da hepsi yıkılır. Güvensizlik en büyük bağ yıkıcıdır. Bağ kurmanın amacı zaten güven oluşturmaktır. Güvenilir davranmazsanız bağı da unutun.
2. Duygusal Seviyede Bağ Kurmak:
Kızın her sevdiği şeye "aa ben de bayılıyorum" ona derseniz eninde sonunda kız sizin karaktersiz bir insan olduğunuzu düşünecektir. Karakteri sağlam olan kişilerin kendilerine has ilgi alanları ve hoşlandığı şeyler olur ve kimse için bu şeylerden vazgeçmezler.
Bazen siz A derken kız B diyecektir. İşte burada kızla zıtlaşırsanız aranızdaki bağ da çözülmeye başlayacaktır. Bunu engellemenin yolu ise kızla duygusal seviyede bağ kurmaktır. Yani siz A'ya karşı C duygusunu hissediyorsunuz, kız da B'ye karşı C duygusunu hissediyorsa burada C duygusu ortaktır. Örnek vermek gerekirse:
Kız: Ben hip hop'a bayılırım.
Ben: Hip hop benim favori müzik tarzım değildir. Ancak sen hip hop dinlerken ne hissediyorsan aynısını ben de klasik müzik dinlerken hissediyorum. İkimiz de müziği seviyoruz.Bakın bu örnekte kıza yalakalık yapmak için nefret ettiğimiz müzik tarzını benimsemedik. Karakterli bir insan olarak hip hop konusundaki olumsuz görüşümüzü kızı kışkırtmadan belirttik ve kızın o müzik dalına karşı beslediği duygunun aynısını başka tür müzikte hissettiğimizi belirttik. Yani duygular ortak burada. İki taraf da müziğe karşı tutkulu...
Bir başka örnek:
Kız: Ben kedileri sevmem ama köpekleri çok severim.
Ben: Köpekler iyidir ama ben de kedileri daha çok severim, ikimiz de hayvan severiz.Burada da duyguları ortak ilgi alanı haline getirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...