Benim bu sitede bir şeyler yazmaktaki en büyük amacım sizin bu yazılardan faydalanmanız ve bunu benimle paylaşmanızdır.KuGu nickli arkadaşımızın bana yolladığı mail'de benim için 1,000,000 $ değerinde bir hediyedir.
KuGu yazılarımı sadece okumamış, onları anlayıp uygulamış ve bunun sonuçlarını deneyimlemiş bir arkadaşımızdır. İnanıyorum ki bu inançla devam ederse kendisi çok büyük başarılar elde edecektir.
Hepinizde aynı başarıları görmek istiyorum. İrili ufaklı tüm başarı ve başarısızlıklarınızı benimle paylaşın.
İşte 1,000,000 $ değerindeki mail:
Teşekkürler çünkü inanılmaz faydalandım yazılarından, özellikle beden diliyle ilgili yazı serisi inanılmaz işime yaradı.
Üniversiteye kayda gittiğim ilk gün herkes etrafıma falan toplandı. Ben de her gördüğümle göz göze gelip, gülümseyip selam verip ismimi söyleyerek elimi uzattım ve böylece sürüyle kişiyle tanışmış oldum. İlk kez yaşadığım için heyecanlanıyorum tabii, senin için normal olabilir bunlar :) Hemen hemen herkesle tanıştım, kızlarla konuşurken biraz zorlandım ama gene de ortamı yönlendiren kişiydim. Bir adım sağa, sola, geri atıyorum konuştuğum kaç kişi varsa onlar da bana doğru hareketleniyor :) Süper bir şeymiş :)
Hatta ilk kez tanıştığım kişiler değil sadece, kendi amcam bile üstünlüğümü kabul etti. Daima bana göre hareket etti. Yine sokakta yürürken aynı söylediğin gibi, kimse karşıma çıkmıyor; göz göze geliyoruz kim varsa bana doğru gelen yolu değişiyor :) Arkadaşlarımdan birinden yürüyüşüm hakkında iltifat bile aldım :)
Otobüste hiç kimse konuşmuyorken yanımdakiyle sohbet ettim ki bu benim için bir ilk; sadece benim sesimin dikkat çekeceği bir yerde hiç konuşmam çünkü. Tabii süreklilik sağlayamadım konuşurken, arada sessizlikler oldu ama aklıma bir şeyler geldikçe konuştum. Konuşmamı yavaşlattım ve bazen kelimelerin aralarında duraklamalar yaptım. Telefonumu açtım arkadaşımla konuştum.
Bunların hemen hemen hepsi olurken kalp atışlarımı da duyabiliyordum :)
Ve yine bunların hepsini yaparken tamamıyla "kontrollü" olmaya çalıştım. Gerçek anlamda "kontrol". Bedenimi ve sesimi, konuşurken duraklamalarımı hepsini bilerek-isteyerek-kontrol ederek yaptım, ama bunu da doğal biçimde yapmaya çalıştım. "Doğal olan çekicidir" :) Sanırım Zamanla otomatikleşecektir bunlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...