Bu terimler sık sık başvuracağım terimlerdir. O yüzden ne anlama geldiklerini öğrenirseniz, yazılarımı kavramakta daha rahat olursunuz..
Açılış: Bir kızla veya grupla muhabbete başlamak için kullanılan yöntem ve metot.
Açılış korkusu: Bir erkeğin, tanımadığı bir kızla muhabbete başlamadan önce yaşadığı gerginlik ve hissettiği korkudur.
Kalibrasyon: Duruma göre doğru reaksiyonları verebilme ve durum değiştiğinde de yeni duruma adapte olabilme durumudur.
Tahmin Yürütmek: Henüz tanımadığın ama muhabbete başladığın kızlar hakkında kişilik ve karakter tahminleridir.
DHV:Demonstration of Higher Value(Yüksek değer kanıtlayıcısı) Toplum içinde diğer kişilerden yüksek değerde ve statüde olduğunu gösteren kanıtlardır.
Frame (çerçeve): Bakış açısıdır. Etkileşim halindeki bireylerden kimin yüksek değerli ve dominant taraf olduğunu belirler. Bir NLP terimidir.
IOI : Indicator of Interest (İlgi sinyalleri): Kadının sizden etkilendiğini gösteren bilinçdışı işaretlerdir.
IOD: Indicator of Disinterest (İlgisizlik sinyalleri): Kızın sizden etkilenmediğini ve yanında bulunmanızdan hazetmediğini gösteren işaretlerdir.
DLV:Demonstration of Low Value(Alçak değer kanıtlayıcısı): Değerinin karşındaki kişi ya da kişilerinkinden düşük olduğunu göstermektir.
AFC: Kadınlar konusunda başarısız olan erkek tipidir. Kadınlarla arkadaş bile olmaktan uzaktırlar.
Beta (İyi Çocuk) : Kadınların oyuncağı olan iyi adamdır.
Alfa: Kadınlar tarafından sevilen, sayılan lider erkeklerdir.
Boyfriend Destroyer: Erkek arkadaşı olan bir kızın erkek arkadaşını iptal etme durumudur.
AMOG (Alpha Male Of Group) : Açılış yaptığınız gruptaki bulunan alfa erkeğidir.
Gear: Set içersinde size rakip olan erkekler ve onların sizi mat etmek için yaptığı hamlelerdir.
Hired Gun: Bir mekanda çalışan kızları tavlama işidir.
PUA (Pick-up Artist): Ecnebilerin tavlama sanatçısı dedikleri kişilerdir.
PUG (pick up guru): Oyunu öğreten pickup öğretmenidir. Genelde kendilerine has metotları vardır.
MPUA (Master PUA): Kendini aşmış PUA dır.
Neg (Negatif Complimant): Kız hakkındaki olumsuz bir yorumu şakacı tavırla yapmaktır.
Disqualifier (Elemek) : Kızdan etkilenmediğinizi gösterme durumudur.
Seduction: Baştan çıkarma.
Last Minute Resistence= LMR (Son Dakika Mualefeti= SDM): Kadının sexten önce yaptığı son dirençtir.
Sarging (Chat-up): Kızlarla muhabbete başlayıp, kızıştırarak devam ettirme olaylarının tümüne denir.
Wingman (Kanat adam): PUA ya hedefine ulaşması ve engelleri kaldırmasında yardımcı olan PUAdır.
Set: Kadınlardan veya kadın-erkek karışık topluluklardan oluşan gruplardır.
Target (Hedef): Bir gruptan gözünüze kestirdiğiniz kızdır.
Piyon: Hedefinize ulaşmak için kullanacağınız kadınlardır.
Pivot: Bir hedefi tavlamanızda size yardımcı olucak kadınlardır.
Peacocking (Tavuskuşu): Ortam içinde dikkat çekici bir şekilde giyinmek veya ilginç aksesuarlar taşımaktır.
Crib: PUA'nın amacına ulaşmasına yardım edecek şekilde dizayn edilmiş PUA evidir.
Cheat Sheet (Kopya Kağıdı): PUA'nın not alıp yanında taşıdığı rutin, açılış vb. materyaller.
Rutin: Bir kadınla sohbet ederken ezberlenip anlatılan ve ilgi çeken hikaye ve oyunlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...