2. Kızı Dışarı Çağır: İkinci olarak kızı dışarı çağırmalısın. Çıkma teklifi et demiyorum, dışarı çağırmaktan söz ediyorum.
Kıza şöyle bir şey söyleyebilirsin:
"Selin hadi gel yarın akşamüstü dışarı çıkalım."
Eğer biraz ilgileniyorsa "Ne yapacağız?" diye sorabilir.
Önceden kafanda planladığın eğlenceli bir randevu varsa kıza bundan söz et. Ayrıca şunu asla unutma:
Eğer bir kızı dışarı çağıracaksan mutlaka önceden kızla ne yapacağınızı DÜŞÜNMÜŞ olmalısın. Kızlar ne yapacağını bilmeyen erkeklerden nefret ederler.
Ne yapacağını önceden düşünmemiş bir erkek zaten olayları gerçekleştiremez ve işleri de ilerletemez (çok tecrübeliyse spontane bir şekilde bunu yapabilir ama konumuz şu an bu değil).
Bu tür erkeklerden olma, her şeyi PLANLA ve buluşma sırasında kızı nerelere götüreceğini ÖNCEDEN DÜŞÜN.
Buluşmayı nasıl geçireceğine dair plan yapmak, bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir konusundaki en önemli aşamalardan biridir.
Eğer teklifini kabul ederse harika, sonraki adıma geçebilirsin.
Bu arada buluşma sırasında da ASLA kıza "canım nereye gidelim şimdi?" diye sorma. Sen gidilecek yeri söyle "şuraya gidelim hadi" de. Eğer kız söylediğin yere gitmek istemezse bunu zaten belirtir.
Bana güven, kızlar bu şekilde kararlı ve liderlik eden erkeklere bayılırlar.
Bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir ile ilgili sonraki aşama ise şudur:
3. Buluşma Sırasında İlk Fırsatta Kızla Öpüş: Evet doğru okudun. Belki içinden "ama bu daha kızla dışarıda ilk buluşmam, çok erken değil mi?" diye düşünüyorsundur.
Hayır değil.
Kızı sevgilin yapmak istiyorsun değil mi?
Arkadaş olmak istediğini hiç sanmıyorum, yoksa bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir diye bir soru sormazdın değil mi?
Kızı sevgilin yapmanın yolu ona "Benimle çıkar mısın?" demek ASLA değildir.
Kızı sevgilin yapmanın en iyi yolu onunla en kısa zamanda öpüşmektir.
Öpüştükten sonra zaten KENDİLİĞİNDEN sevgili olursunuz. Ve artık bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir diye düşünmene gerek kalmaz, her şey kendiliğinden ilerler.
Bu yüzden de buluşma sırasında ilk fırsatta kızla öpüş, gerekirse o fırsatı planlayarak kendin yarat. Buluşmada gidilecek yerleri sen söylediğin için zaten kız olayları senin yönetmene alışacaktır ve bu da kızı öpeceğin zaman seni reddetme olasılığını azaltır.
Kız senin erkeksi çekiciliğine kapılır ve seninle öpüşmek ister.
Öpüşmek için de ilk fırsatta şunu yap:
Sessiz sakin, fazla insanın olmadığı bir yerdesinizdir (buluşma için böyle bir yer düşünmüş olmalısın).
İkinizin de sessizleşip birbirinizin gözlerinin içine baktığınız bir an gelecektir. O an geldiğinde kızın gözlerine bak.
Gözlerini kızın gözlerinden hiç kaçırma. Sonra kızın dudaklarına bak. Tekrar gözlerine bak. Sonra tekrar dudaklarına bak, kızı öpmek için eğil ve kızı öp.
Ve artık çıkıyorsunuz, hem de hiç çıkma teklifi etmeden. Kızlar çıkma olayının böyle gerçekleşmesini isterler, çıkma teklifi ederek değil. Yani bir kıza nasıl çıkma teklifi edilir diye düşünme, kızla direkt yakınlaş.
Asıl Olay Kızla Sevgili Olduktan Sonra Başlıyorİşin en zor kısmı kızla sevgili olduktan sonra başlıyor.
Bu noktadan sonra kızın sana olan ilgisinin azalmasını istemiyorsan ve kızın seni bir iki haftada terk etmesini istemiyorsan bilmen gereken iki önemli şey var...
Birincisi, eğer bir erkek olarak kadınlar konusunda yeterli tecrübeye sahip değilsen bazı önemli hataları yapma olasılığın kaçınılmaz. Ve bu hatalardan birini yapman bile kızın senden ayrılmasına sebep olabilir.
İkincisi ise şu:
Kızların erkeklerde çekici bulduğu ve etkilendiği bazı özellikler vardır. Eğer bu özelliklerden bazısı sende eksikse kız seni kısa sürede terk edebilir.
Eğer sevgili olduğun kızın seni terk etmesini istemiyorsan "Her Ay Farklı Kızlarla Görüş" adlı eKitabıma bir göz atmanı öneririm.
İçinde, biraz önce sözüne ettiğim ve kızların seni terk etmesine sebep olabilecek hataları ve kızların erkeklerde çekici bulduğu özelliklerin neler olduğunu anlatıyorum.
Çok hoşlandığın bir kıza denk geldiğinde, onu elinden kaçırmak istemiyorsan eKitabımı önceden okumuş olmalısın.
https://alfaloji.net Pick-up Artist Türkiye Forumu açıldı. Forum sayesinde bulunduğunuz şehirde wingman bulabilir beraber set açabilirsiniz. Çeşitli tecrübelerinizi, saha raporlarınızı, sorularınızı, sorunlarınızı paylaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...