Şu anda bu başlık altında birşeyler yazarken öyle acı çekiyorum ki tahmin edemezsiniz. Sebebi ise açık: KADINDAN TAKTİK ALMAK SAÇMALIKTIR!
Yahu bir kadın size, kadınları tavlamanız için gerçek doğruları verir mi? Aklınızı kullanın çünkü eminim birçoğunuz kadınlar hakkında öğrendiği şeyleri ilk olarak bir kadına danışacaktır: "Ya ben birşey öğrendim, siz kadınlar şöle şöle imişiniz, doğru mu?" Hangi kadın buna gerçek bir cevap verebilir?
İlk başta "kadınlar" tarzında hitap ettiğimden ötürü bir genelleme yapmaktayım. O yüzden kadınlar da bir savunma mekanizması oluşacaktır. Kimse herkes olmak istemez! "Ben herkes miyim, herkes aynı değil tüm kadınlar farklıdır!" Çok severler bu cümleyi kurmayı. İşin garibi bu cümleye kendileri bile inanmazlar ama söylemek zorundadırlar. Çünkü dönemimizde öyle bir akım vardır ki; politikası erkekleri ezip geçmektir. "Feminizm"
Bazı çirkin kadınlar toplanmış ve "ulan öyle birşey yapalımki, kadınlar erkekleri kullansız erkekler köpeğimiz olsun" demişler ve female' den gelen feminizm i uydurmuşlar. Yahu female dediğimiz şey kadınlıktır. Seksilik, çekicilik, cazibe ve kadınsı özelliklerini ön plana çıkarmaktır.
Oysaki bu çirkinler işi öyle ileri götürmüşlerdir ki içlerindeki masculine (erkeklik)'i dışarı çıkarmışlardır.Bu sebepten dolayı asla bir kadına güvenmeyin, yanılırsınız.
Bir başka sebep ise kadınların söyledikleri ve yaptıkları arasında asla bir tutarlılık söz konusu değildir. Ben yakın arkadaşımın sevgilisine bakmam der; 2 ay sonra o arkadaşıyla arasını bozup onun sevgilisiyle birlikte olur. Bunlar yaşanıyor benimde başıma çok geldi. Yani bir kızla çıktıysam bu demek değildir ki onun en yakın arkadaşı ya da kardeşiyle de çıkmayayım.
Bu dünyada herşey mümkündür, bunu iyi hatırla.
Şöyle de birşey var; bir kadın tavlama ya da ilişki hakkında öneri verirken erkeği daima iyi çocuk olmaya yönlendirir. Çiçek al, böcek al, onu sevdiğini söyle, ilgili ol.. Böylece o kız da seni sevecektir..
Peki bu öneriyi veren bi kıza böyle uyuşuk bir iyi çocuk getirdikmi hoşlanacak mı o çocuktan? Hayır!
Hatırla; İYİ ÇOCUK YARIŞI HEP EN SON BİTİRİR!
Ayrıca biz kızın bize sakso çekmesini, arkadaki banyoda lavabo üstü seks yapmasını ve bizi birdaha tanımamasını istiyoruz belki (Hayalimizdeki kız değilse). Hangi kadın bunun tekniğini verir?
Siz hiç şöyle diyen bir kadın duydunuz mu: "Bana şunu şunu yap, şunları söyle, buraya götür, seninle kesin doggy style seks yaparım, beni bir güzel zımbalarsın sonra da ne arar ne sorarsın." Böyle bir fikir vermedikçe bir kadın, ben ona asla inanmam. Ki bir kadına çiçek böcek götürüp de bunları yapacağınızı sanıyorsanız YA-NI-LI-YOR-SU-NUZ!
Bu sebepten ötürü asla bir kadına "böyle yaparsam benden hoşlanır mı kızlar, bunu giyersem hoş görünür mü, playboyokulu diye bir site var sence işe yarar mı, ben kadınlardan anlıyorum onları tavlıyorum nasıl olduğunu anlatayım mı?" gibi şeyler söylemeyin. ASLA!
Bir kız bana "Ayşe'yi nasıl tavladın ya?" dediğinde ben gidip tekniklerimi anlatarak övünmüyorum. Dediğim şey şu: "O gün Ayşe'nin şanslı günüymüş ki şu an birlikteyiz. Yoksa benimle alakası yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...