» Beden Dili Serisi 4 - Jest ve Mimikler

3.1K 25 7
                                    

Merhaba dostlar,

Şimdi açıklayacağım bu son konu ile beden dilinin temellerini atmış olacağız. Jest ve mimiklerde de diğer konularda olduğu gibi erkekliğinizi maksimum seviyede dışarıya iletmeye çalışacağız.

Kaliteli bir erkek güçlü, baskın, cazibeli ve rahattır. Bu özellikleri göstermenin bir diğer yolu da jest ve mimiklerimizdir. Öncelikle mimiklere değineceğim.

Doğal olan çekicidir dostlar, o yüzden mimiklerimizi en doğal seviyede tutmaya çalışacağız. Şimdi sizden istediğim kaşlarınızı hızlı bir şekilde indirip kaldırmanız, ağzınızı hızlı bir şekilde açıp kapamanızdır. Hızlı bir şekilde yapın bunu. Gözlerinizi de aynı anda hızlı bir şekilde açıp kapatın. 30 saniye bunu yapın.

Şimdi ellerinizle yüzünüzü hızlı bir şekilde ovuşturun. avuçlarınızı yüzünüze koyup, hızlı bir şekilde aşağı yukarı ovuşturun. Yüz kaslarınızı rahat bırakın. Suratınızda hiç bir gerginlik hissetmeyese kadar bunu yapın.

Bu da tamamsa şimdi hafif bir şekilde, çok az kaşlarınızı havaya kaldırın. Ama çok az, abartmadan. İşte bu sizin yüzünüzün doğal şeklidir. Bu şekli sürekli yüzünüzde muhafaza etmeye çalışın. Çünkü insanların gün boyu yaşadığı gerginlikler yüzüne yansır. Bazıları çok sinirli gözükür, bazıları çok ciddi, bazıları üzüntülü, bazıları şaşkın. Duygularınızı en iyi yüzünüz belli eder. Bizim hissedeceğimiz duygular ise; kendine güven, güç, rahatlıktır. Bu yüzden yüzünüzü germeyin.

İnsanlar tarafından asık suratlı olarak tanınmak istemezsiniz bu yüzden olur olmadık kaşlarınızı çatmayın. Ya da kaşlarınızı çok kaldırırsanız salak bir surat ifadeniz olur. Dengesini bulun aynaya bakın ve rahat kendine güvenen bir ifade takının suratınızda.

Gözlemlediğim bazı insanlarda kalabalığa girdiğinde, yabancı ortama dahil olduğunda veya yabancı birisiyle konuştuğunda suratlarında bir gerilme oluşuyor. Buna dikkat edin. Bu tür yabancı durumlarda suratınızdaki kasların rahat olduğundan emin olun. Yoksa Clint Eastwood'un filmlerinde takındığı surat ifadesi yani boka bakar gibi bakmak size bir şey kazandırmaz. Clint Eastwood'da çekici duruyor tamam ama bu sizde de çekici duracağı anlamına gelmez. En güzeli doğal ve rahat surat ifadesidir.

Kadınları etkilemek için kullanacağımız diğer bir önemli silah ise gülümsemenizdir. Gülümserken birden suratınızı germeyin. Yavaşça ve kontrollü bir şekilde gülümseyin, gözlerinizin de güldüğünden emin olun. Yoksa gözler gülmezse çok yapmacık ve sahte durur bu gülümseme. Samimi bir şekilde gülümseyin insanlara. Güldükten sonra da hemen surat asmayın. Gülümserken normal ifadeye geçiş de yavaş olmalı. Dudaklarınız güler vaziyette iken önce gözlerinizi ve kaşlarınızı normal ifade şekline getirin sonra yavaşça dudaklarınızı da normal şekline getirin. Bu size daha rahat bir insan görüntüsü verecektir.

Bir de çoğu zaman kullanabileceğiniz bir gülümseme şekli var. Ben buna küstah gülümseme şekli diyorum. Başınızı hafif öne eyin, gözlerinizle köpek yavrusu gibi karşıdaki insanın gözlerine bakın, ve hafifçe gülümseyin. Bu şekilde gülümsemeyi George Clooney'de görebilirsiniz.

Ayrıca yatak odası gözleri konusunda da çalışın. Bir kızla baş başa kaldığınızda çok işe yarayacaktır. Kaşlarınızı kaldırın, gözlerinizi rahatça kısarak baygın bir şekilde bakarken hafifçe gülümseyin.

Bazen de abartmamak kaydıyla suratınıza sıkılmış ifadesi verin. Tabii bunu pofff layarak yapmayın. Sadece dudaklarınızı gerin ve bir yere dalgın dalgın bakın. Bunu yaptığınızda karşınızdaki insan sıkıldığınızı hissedecek ve sizin ilginizi çekmeye çalışacaktır. Kaçan kovalanır unutmayın.

Jestlerimiz ise dominant bir tavırda olmalıdır. Öncelikle ellerinizin baş parmakları dik olmalıdır.Havada kalan baş parmakları size dominant ve lider havası katacaktır. Diğer parmaklar ise hafif aralıklarla birbirinden ayrı ve rahat olmalıdırlar. Asla gerginlik yok.

Bileklerinizi fazla bükmeyin. Eğer fazla bükerseniz bu size feminen bir hava verecektir. Bundan uzak durun ve bilekleriniz düz bir şekilde dursun.

Ellerinizle suratınıza dokunmaktan kaçının ama bazen kontrollü bir şekilde yüzünüze dokunmak size hava katacaktır. Ben mesela arada baş parmağım ile alt dudağımı kaşırım yavaşça. Tabii ki elimin güçlü bir ifade de olmasına dikkat ederim bunu yaparken. Bilek bükmek yok!

Son olarak insanlarla el sıkışırken bunu güçlü bir şekilde yaptığınızdan emin olun. Bazıları var ki parmak uçlarıyla hafiften el sıkışırlar. Bundan daha feminen bir şey olamaz. Elinizi iyice açın, parmaklarınızı birbirinden ayırın ve kartal pençesi misali karşıdakinin elini yakalayın. Kendinizi hissettirin, siz erkeksiniz.

Evet millet, bu yazımla birlikte beden dilini bitirmiş oluyorum. Bir dahaki yazım ses tonu üzerine olacak. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Playboy OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin