yapılacak muamele olmadan hiçbir işe yaramayacak, birine uğramadan ötekine geçerseniz işlevini yeterince görmeyecek noktalar birliğidir.
aşağıda yol haritasını çizdiğim, nerelerde nasıl davranılması gerektiğiyle ilgili kısa bilgilendirmeler yaptığım bazı örnekleri mevcuttur. ''zevkle'' okumanız dileğiyle.
baştan başlıyorum beyler beni dinleyin kadınınızı uçurun:
fauller (kulağın önündeki saç birikintisi) ile kulaklar arasındaki bölge. çok uzatmadan ufak öpücükler kondurulup kulağa doğru hafif nefes vermeler ne bileyim güzel sözcükler fısıldamalar...
kulağın arkası, enseyle boynun birleştiği yer. burası da daha ıslak öpücükler ve ılık nefes alıp vermelerle uyarıldıktan sonra bir sonraki istasyon olan
kulak memesi ile boynun birleştiği o kritik noktaya geçilir. tam olarak değil, memenin altındaki kıvrımdır kritik bölge. emmeden geçme!
oradan yüz ile boyunun birleştiği hat izlenerek omuzönlerine doğru; yine ıslak öpücüklerle belki biraz dil yardımı ile indin. bu esnada eller saçlarda gezdi, sonra omuz başlarını okşayarak memelere indin.
memelerle ilgili çok şey yapmıyorum ama süt emer gibi sömürmezsen kadını da soğutmazsın. sürekli aynı hareketi yapmak yerine dil, diş ve emmek işini birbirleri içinde yoğurman lazım. maksat ne canı acısın kadının memesi uyuşsun ne de alacağı zevkten mahrum kalsın. rutin hareketler sıkıcıdır dostum.
memeden inmeden önce memenin tam altındaki çizgiyi unutma. oralara bir uğra dudağınla dilinle tanıştır oraları.
!!!!!hah geldik mi şimdi fasulyenin birinci faydasına: burası underrated bir yer. tahmin edemeyeceğiniz sonuçlar elde edebilirsiniz buradan. kaburga başları! kadının kaburgalarının bittiği yerden çok fazla sinir hücresi geçer ve oralara yapılacak muamele son duraktan önce baya bir fark yaratacaktır emin olun. buraya gelindiğinde eller kadının belinin ve sırtının birleştiği yerde gezecek. yanlarından da kavrayabilirsiniz kadını. memelerin ortasından göbek deliğine kadar ıslak ufak öpücüklerle ya da direk dille geldin mi? bundan sonra saldır kaburga uçlarına. bunu yaparken sanki kaburgaları ağzınla yakalamaya çaışır gibi yapacaksın. dişlerini hissettirmeden ısırmaya çalışacaksın. o nasıl oluyor deme, dudaklarını dişlerine siper ederek başarabilirsin. elinde dene önceden olmadı. zaten sen bir kere başlayınca kadın zevkten belini havaya kaldıracak o sırada kaburgalar ortaya çıkacak işin kolaylaşacak. bir sağ bir sol arada ıslatarak bu hareketi yap bir süre. sonra elleri kalçaya kaydır bel boşluğunda gezdir falan...
!!!!geldik ikinci underrated bölgeye. burası da leğen kemiği. muamele kaburga başına olan ile aynı olacak. dudaklar dişlere siper edilip leğen kemiği ısırılır gibi yapılacak ama burası biraz daha ıslak olacak. leğen kemiğinin en can alıcı noktası bacaklar ile birleştiği bölgedir. buraya olabildiğince baskı uygulamaya çalışın. ısırın demiyorum ağzınızla beceremezseniz daha da aşağı indiğinizde ellerinizi kaydırıp kalçadan kavrayıp baş parmaklarınızı bu noktaya koyup bir kere sıktırın. sonra gelip bana teşekkür edin.
leğen kemiğinin son noktasından sonra devam edeceğiniz yer direk klitoris olmasın belki bir uğrayıp nefes verebilirsiniz ama ondan önce iki bacağın da iç kısmı(dize kadar olan yer) baya bir dudak içleriyle gezilmeli. arada dil hissettirilmeli. bunu yaparken diz arkası okşayabilir ya da ellerinizle oralardan destek alabilirsiniz. fakat yan kalçaları da ihmal etmeyin soğutmayın.
sonra tam olarak kasık hattını dille gezerek nefes verin. sonrası klitoristi vajinaydı teferruat. '::p'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy Okulu
Non-FictionAmacım başlıktan da anlayabileceğiniz üzere; playboy stili hayat tarzını yaşayabilmektir.. Peki bu nasıl olacak derseniz: Öncelikle söylemek isterim ki playboy gibi yaşamak için çok zengin olmanıza gerek yok. Marka giyinmenize, pahalı arabalara, yak...