Part 40

1.2K 314 111
                                    



بزار اينبار من به جای همه، برای لبخندهایی که

خیلی وقت ها از روی قوی بودن زدی ازت تشكر كنم

تو بی نظیـری، این قوی بودن کار هرکسی نیست

***

صداي زياد باعث ميشد حواسش از غر زدن هاي زير لبي كاي و بي توجهي كيونگسو پرت ميشه، سن رقص اونقدر شلوغ بود كه تشخيص دادن ادم ها از هم به سختي جداسازي دونه هاي شن به نظر ميرسيد.

نيم نگاهي به زوج روبه روش انداخت و اه عميقي كشيد.

_ميشه لطفا يه امشب رو خفه شيد؟ منو اورديد بيرون كه به جر و بحث هاي شما گوش بدم؟

كاي با لب هايي اويزون دست به سينه نشست اما كيونگسو ترجيح داد هر دو نفر رو ناديده بگيره و ليوانش رو از مشروب روي ميز پر كنه.

چانيول دوباره اه كشيد.

_توي خونه ميموندم بهتر بود، اين مثلا قرار بود يه تولد باشه.

+ تقصير منه مگه؟ قرار نبود بيايم اين بار وقتي هممون از پسرا خوشمون مياد، و همينطور قرار نبود لب به مشروب بزنه اما ببينش.

و با انگشتش كيونگسو رو كه حالا بهش چشم غره ميرفت نشون داد.

كيونگسو: مگه ميشه توي جشن تولد دوستم مشروب نخورم؟

كاي: چجوريه كه وقتي خودش نميخوره تو بايد بخوري؟

كيونگسو: من نميفهمم مشكل تو چيه نوجوون كه نيستم كه مثل بابام بالاي سرم وايسي و تعداد شات هاي منو بشماري.

كاي: من فقط نگران سلامتيتم خوبه پزشكي خوندي، نميدوني اين كوفتي چقدر ضرر داره؟

كيونگسو: دقيقا چون ميدونم فقط توي مناسب ها ميخورم، اينجوري هم نيست كه هميشه يه بطري دستم باشه.

كاي: اگه مست بشي كي ميخواد تورو ببره خونه؟ أصلا ميدوني سر درد فردا صبح چقدر اذيتت ميكنه؟ حتي ممكنه معدت هم....

چانيول: واي خدا سرم رفت، كاي چرا فقط بهش نميگي چون ظرفيت خودت پايينه نميخواي اون بيشتر بخوره؟

كاي اخم كرد و با لب هاي اويزون غر زد: اصلنم اينطور نيست.

كيونگسو نيشخند جذابي زد و بعد از رد و بدل كردن نگاهش بين كاي و چانيول زد زير خنده.

كيونگسو: جدي؟؟اوه تو بايد زودتر بهم ميگفتي باشه ديگه نميخورم.

ليوانش رو كمي دور تر گذاشت و دستي به بازوي كاي كشيد تا توجهش رو جلب كنه.

كيونگسو: ناراحت نباش ديگه، ببين ديگه نميخورم.

كاي بدون اينكه نگاهش كنه گفت

كاي: همين الانشم خيلي بيشتر از من خوردي.

كيونگسو: ولي ميبيني كه مست نيستم، نگاهم كن ديگه.

£; Retaliation ;£ Where stories live. Discover now