Part 5

1.3K 375 100
                                    

سخت ترين قسمت زندگي اونجاست كه حالت با هيچ چيز به جز خوشحال ديدنش خوش نيست اما تو مسبب حال خوشش نيستي...
سخت ترين قسمت عاشقي اونجاست كه حضورش ميشه يه اشتياق واسه باز كردن چشم هات هر صبح اما تو علت شروع صبح هاي اون نيستي...

***

در خونه رو باز كرد و اجازه داد كاي اول وارد شه،

كاي غر غر كنان وارد شد: من دلم ميخواست برم خونه خودم، از درسم عقبم پسر فقط سه هفته وقت داريم براي ورود به بيمارستان اماده بشيم،

چانيول بدون روشن كردن برق ها كاي رو داخل اتاقش كشيد: خودت قول دادي بزاري تا فردا ظهر توي بغلت بخوابم. بعدم تو كه اولين بارت نيست ميخواي طرح بگذروني دكتر كيم، اين همه استرس براي چيه؟

_ من نگفتم امشب كه گفتم ميزارم يه شب منظورم يه روز ديگه بود.

_بايد همونجا مشخص ميكردي حالا كه حرفي نزدي پس من تصميم ميگيرم كي باشه.

شام رو بيرون خورده بودن پس فقط لباس هاشونو عوض كردن و توي تخت كنار هم دراز كشيدن،

چانيول كاي رو روي خودش كشيد و سرش رو روي سينش گذاشت و مشغول بازي با موهاش شد: كاي؟

_هوومم

چانيول بوسه اي روي موهاي كاي گذاشت:هيچي.

كاي سرش رو بلند كرد و نيشخند زد: چي ميخواستي بگي پسر شيطون من.

چانيول خنديد و سر كاي رو روي سينش برگردوند: اون چيزي كه تو بهش فكر ميكني رو نميخواستم...فقط خواستم بگم...دوست دارم، خيلي زياد...خيلي خيلي زياد.

كاي دستشو محكم تر دور تن چانيول حلقه كرد تا نشون بده ممنونه، از اين همه عشق زياد.

روز ها به سرعت ميگذشت و كاي و چانيول هر روز بيشتر از روز قبل خودشون رو براي ورود به بيمارستان اماده ميكردن،

توي اين مدت هيچكدوم خبري از بكهيون نداشتن و كاي هم سعي ميكرد با اوردن اسم بكهيون چانيول رو عصبي نكنه.

بالاخره روزي كه هر دو منتظرش بودن رسيد،

كاي به چانيول قول داده بود خودش به دنبالش بياد تا با هم برن چون احتمال خواب موندن دوباره چانيول بود و اينبار نميخواست فرصتش رو از دست بده.

كنار كاي روي صندلي شاگرد نشست و كمربندش رو بست: صبح بخير...

كاي لبخند مهربوني بهش زد و به طرفش خم شد: صبح بخير كه خالي خالي نميشه، پس بوسم كو؟

چانيول خنديد و گونه كاي رو بين دستش گرفت و روي صورتش خم شد و بوسه ارومي روي لب هاش گذاشت: اينم بوس صبحگاهيت.

كاي چشمكي بهش زد و راه افتاد، توي سالن كنفرانس همه جمع شده بودند تا مسئول بخششون به دنبالشون بياد،

£; Retaliation ;£ Where stories live. Discover now