Bölüm 31"Sessiz 2"

4.6K 379 156
                                    

Resim Durukan( Şarkı)

Nisa ( Geçmiş- Kesit)

Evde cüzdanımı unutmuştum. Ne zaman aceleyle evden çıksam mutlaka bir şeyleri unuturdum.Geri dönmek zorunda kalmıştım.Bir daha bir yere çıkmadan önce kendime ne unutmuş olabilirim diye sormalıydım.Aceleci adımlarla odama giderken Durukan'ın odasında bir bağırışma öyle şiddetle yükselmişti ki bir an olduğum yerde kalmıştım.Bu Efecan'ın sesi miydi? Tam bağırışmanın yükseldiği odanın kapısına geldiğimde sessizce orada durup kapı aralığından neler olduğuna göz atmıştım.

" Ben Duru'yu seviyorum! Böyle bir şey yapamam! Eğer ben Leila ile birlikte olursam Duru beni bırakır beni sevmez başkasını bulur! Ben onsuz olmak istemiyorum.Onsuz bir hayat düşünemiyorum."Efecan'ın kalbi feryat figan eder gibi yalvarıyordu.Ben ise duyduklarım karşısında dona kalmıştım.Efecan gerçekten kızıma karşı abilik dışında başka duygular mı besliyordu? Onları dinlemek için sessiz kalmayı tercih edip başımı kapı aralığına biraz daha yaklaştırmıştım.

" O kızla birlikte olacaksın Efecan olmak zorundasın.Kız her kriz geçirdiğinde ya kendini öldürmeye çalışıyor ya da etrafındakileri. Durumunu Kemal baba inceleyene kadar onun yanında olmak zorundasın. Sen olunca sakinleşiyor.Bunu sende biliyorsun.Şu an tek çözüm bu ve onu hastaneye götürmeye ikna edecek tek kişi sensin. Kız ne istiyorsa yap işte! " Leila hasta mıydı? Kafam allak bullak olmuştu.Bilmediğim o kadar çok şey vardı ki kendimi kandırılmış gibi hissetmiştim.Durukan gerçekten sinirliydi.Konuşurken Efecan'a hırlıyordu sanki.

" Ben yapamam!İstemiyorum!Ben sadece Duru'yu istiyorum.Size yardım edemem.Böyle bir şeyi benden istemeyin bu çok fazla." Efecan o kadar çaresizce yalvarıyordu ki sesi neredeyse zar zor dökülüyordu ağzından.Birden dizlerinin üzerinde çökmüş Durukan'ın pantolonunu tutmuştu.Ağlamamak için kendiyle mücadele verircesine dudakları titriyordu.

" Bunu yapmazsan Duru'yu hiç göremezsin? Hangisini tercih edersin? " Durukan'ın o yüzündeki korkunç tehditkar ifadeyi gördüğümde Efecan için yüreğim burkulmuştu.Durukan çok soğukkanlıydı.Olayın şokunu atlatamamıştım hala.Durukan'ın istediği şey hiçte mantıklı değildi.Sevdiğini bırakıp başka bir kızla olmaya çalışmak...Kalbine ihanet ediyormuş gibi hissediyordu insan.Bu sevdiğine en büyük ihanetti belki de.

"Zaten sürekli o kızla birlikte olursam Duru gerçekten beni kendi bırakır. O kız benden sevgimi istiyor ben ona veremem.Onu ben iyileştiremem. Başkasını bulsak olmaz mı?" Efecan başka bir çare düşünmeye çalışıyordu. Durukan'a seçenekler sunuyordu.Kızımı gerçekten bu boyutta sevdiğini bilmiyordum.Hep Duru'ya karşı mesafeli durur bir abi gibi davranmaya çalışırdı.İhtimal vermediğim için bazı şeyleri görmekte zorlanmış olmalıydım.

Durukan Efecan'ın saçlarının arasına parmaklarını geçirmişti. Saçlarını kavrayıp hızla çektiğinde Efecan acıyla bağırmıştı. Birden benim canım yanmış gibi yüzümü buruşturmuştum. Durukan'ın tersi çok pisti. Yavaşça başını onun yüzüne doğru yakınlaştırdı.

" Katlanmak zorundasın. Bu kız tedavi olana kadar katlanmak zorundasın! Göm sevgini içine ben neleri gömdüm!Kaç yıl Nisa'dan ayrı kaldım! Söyleme sevdiğini kızıma!İçinde tut. Zaten seni sevmiyorsa senden vazgeçer. Seviyorsa seni kolay kolay bırakmaz. Onunda sana olan sevgisini test et. Kendine güvenin yok mu?Kız tedavi olana kadar Duru senin sevgini bilmezse daha kolay olur her şey.Hem sürekli neden kızımın gerçekten seni sevdiğini düşünüyorsun.Belki seni abisi olarak görüyor ve öyle seviyor." resmen dişlerinin arasından tıslıyordu çocuğa.Durukan nasıl Efecan'ı böyle bir şeye zorlayabilirdi. İnanamıyordum. Tüylerim diken diken olmuştu.

Sessiz 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin