Eren:
- Szia Mary! Zavarok? - Köszöntem bele a telefonba.
- Szia Eren! Dehogy zavarsz, mesélj. Olyan rég beszéltünk már. - Hallottam meg csilingelő hangját.
- Átmehetnék hozzád? - Rövid csend állt be közöttünk.
- Baj van?
- Nem az nincs, csak szeretném a véleményedet kérni valamiről. - Válaszoltam, mire egy felszabadult sóhaj volt a válasz.
- Persze gyere csak. - Szólt bele ismét a telefonba.
- Akkor egy fél óra és ott vagyok. Szia! - Sürgős, úgyhogy minél hamarabb át kell mennem.
- Rendben, szia! - Kinyomtam a telefont és elkezdtem készülődni.
- Levi! - Szaladtam le a földszintre.
- Igen kicsim? - Fordult meg a tűzhelynél.
- Átmennék Maryhez néhány órára. - Közelebb lépett és homlokomra rakta a kezét.
- Csak akkor, ha jól vagy. - Mondta apáskodóan.
- Jól vagyok és tudod, hogy azonnal hívlak, ha bármi baj van. - Mosolyodtam el és egy puszit nyomtam a szájára.
- Itthon leszel ebédre? - Kérdezte vidáman.
- Nem tudom, attól függ mikor lesz kaja.
- Olyan három óra múlva kb. - Megráztam a fejem és megfogtam a kezét.
- Nem hiszem, hogy addigra hazaérnék, de lehetséges. - Átölelte a derekamat és magához rántott.
- Akkor jó szórakozást, írj üzenetet, ha megérkeztel és mikor elindulsz. - Rótta ki rám a feladatot.
- Meglesz, szia! - Köszöntem el és vettem magamra téli felszerelésem.
- Fogsz korcsolyázni?
- Nem, csak beszélgetni megyek. - Bólintott és visszament a tűzhelyhez.
- Szia!
- Szia kicsim!Kiléptem a fagyos télbe és barangolni kezdtem. A fehér hó mindent beterített, gyönyörű jégcsapok lógtak az ágak végéről. Elindultam ahoz a házhoz, ahol több időt töltöttem, mint otthon. A nap sugarai melengetik arcomat és a friss hó ropog a lábam alatt. Kezemet végighúzom egy kerítésennésen, a hó szemenként hullik a földre.
- Szia! - Köszöntem Marynek mikor ajtót nyitott.
- Szia kincsem, mi szél hozott? - Ölelt meg, de azonnal el is engedett, mivel rém hifeg lehettem.
- Bocsánat, mindjárt levedlek. - Kezdtem el lehámozni magamról a rétegeket.
- Kerülj beljebb.
- Csak beszélgetni jöttem, de van téma. - Szorosan átöleltem, mire ő összeborzolta a hajam.
- Szuper. - Leült a kanapéra én pedig elhelyezkedtem a fotelben.
- Először mesélj te, milyen volt az elmúlt néhány hónap? - Tettem föl neki a kérdésemet.
- Elég unalmas és semmilyen. Mivel csak két tanítványom van, amiből az egyik te vagy, így nem tudtam mit csinálni. És beszélgetni sem tudtam senkivel. Neked? - Panaszkodott a hiányom miatt.
- Nekem nagyon jó, minden időmet Levial töltöttem. Halálosan és végérvényesen beleszerettem. Volt ugye a tárgyalásom és most itt vagyok veled. Néha gitároztam, de azóta nem korcsolyáztam. - Meséltem el neki röviden az ott töltött időmet.
ESTÁS LEYENDO
A biztos pont
FanficHa a múlt és a jelen is nehéz, valószínüleg a jövő is az lesz. A sok klisé és vélt forduló pont között, viszont találni egy biztos pontot. Vajon a rossznak is van jó oldala? Az eddig hitt gondtalanság is átformálódik egyszer.