31. BÖLÜM

1.9K 95 29
                                    


İyi okumalar...

Bugün günlerden 27 Haziran ve nişana son üç gün kalmıştı. Geçtiğimiz haftalar boyunca alışveriş yapılmış, amcamın yazlığı ayarlanmıştı. Bugünde benim kuzenlerim ile beraber dışarda yemek yiyecektik.

Ömer arabası ile evin önüne gelince İsmail ile beraber annemlere veda edip arabaya bindik.

"Hoşgeldin enişte görüşmeyeli nasılsın?"

"Hoşbulduk koçum siz de hoşgeldiniz. İyiyim siz nasılsınız?"

"Valla bizim iyi olup olmayacağımız gün sonunda belli olacak enişte."

"Anlamadım?"

"İsmail yine boş yapıyor canım, annenler nasıllar?"

"İyiler koşuşturma içindeler hâlâ."

"Enişte Fatih amcanın ailesinden kimse gelmeyecek mi nişana?"

"Dedem ve babaannem rahmetli oldular. Bir halam var o da şuan Rize'de ve gelemeyecek."

"Allah rahmet eylesin."

"Amin."

Buluşacağımız yere gelince uygun bir alana park edip aşağı indik. İlerde gördüğüm kalabalık ile o tarafa yöneldim.

Erkeklere baş selamı verip kızlar ile sarıldım. Daha sonra Ömer ile hepsini tanıştırmaya başladım.

"Mustafa ve Mahmut amcamın çocukları gelemedi onlar ile nişanda tanışırsın. Meliha halamın oğulları Yakup ve Orhan abi kızları Ayşegül, Helin ve Zeynep abla."

"Memnun oldum."

"Melda halamın oğlu Musa, kızları Merve ve Melisa. Son olarak da Macit amcamın ikizleri Sercan ve Sevda."

"Memnun oldum."

"Biz de tanıştığımıza memnun olduk enişte bey."

"Defne fark ettim de amcalarının ve halanlarının isimleri M harfi ile başlıyor."

"Evet babaannemin garip bir takıntısı diyebilirim."

"Ee buyrun oturun ayakta kaldınız."

Herkes yerlerine geçip oturdu, güzel dolu dolu bir akşam geçirmiştik evlere dağılma zamanı ayaklanıp çıktık mekandan.

Arabaya doğru giderken Ömer'i durdurdum İsmail'e dönüp biraz konuşacağımızı söyledim kendisi bizi arabada bekleyeceğini belirtip arabaya bindi.

"Hayırdır güzelim bir sorun mu var?"

"Bir sorun yokta seninle bir konuyu ne zamandır konuşacağım fırsat bulamadım."

"Dinliyorum."

"Sana bir kaç şey soracağım ama bana neden sorduğumu sormayacaksın anlaştık mı?"

"Ben sözlüm tarafından sorguya mı çekiliyorum yoksa bana mı öyle geliyor?"

"Polis olan sensin ama bu seferlik rolleri değiştirdik."

"Peki anlaştık sor bakalım."

"Yusuf ile ne zamandır tanışıyorsunuz? Nasıl biridir?"

"Yusuf mu?"

"Hımhım."

"Liseden beri tanışıyoruz kardeşim gibidir yanlış bir hareketini görmemişimdir bu zamana kadar neden ki?"

"Peki bir ilişkisi var mı ya da düşünüyor mu?"

"Defne güzelim ne yapmaya çalışıyorsun acaba? Yok yani Yusuf'u evlilik programına çıkartmayı düşünüyorsan kimlik bilgilerini verebilirim."

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin