İyi okumalar...1 Hafta Sonra...
Demet ile konuşmamızın üstünden tam bir hafta geçmişti. Okuldan geldikten sonra odama çekilip düşünüyordum ve sonunda bir karara ulaşmıştım. Ömer ile kendime bir şans verecektim. Hafta sonu annemlere gitmeyip Demet ile bu konuyu konuşmuştum, verdiğim karardan mutlu olmuştu.
Şimdi okuldan eve gelmiştim üstümü değiştirip annemin yanına gidecektim ve her şeyi anlatacaktım, ona göre de Ömer ile konuşacaktım. Odama geçip dolabımdan yazlık bir elbise çıkardım. Nisan ayının ortasına gelmiştik ve havalar ısınmaya başlamıştı. Üstümü giyinip evden çıktım ve taksiye bindim.
Kapının önüne gelince gerilmiştim nasıl anlatacağımı hâlâ bilmiyordum kaç yaşına gelmişim hâlâ geriliyordum ve utanıyordum bu konularda annemin karşısında. Besmele çekip zile bastım.
"Defne hoşgeldin kızım."
"Hoşbuldum sultanım nasılsın?"
"İyiyim çok şükür sen nasılsın yüzün çökmüş sanki yemek yemiyor musunuz siz bakayım!"
"Olur mu öyle şey yiyoruz tabii ki ama biliyorsun koşturmaca içerisindeyiz yoruluyoruz ondandır."
Annem ağzında bir şeyler geveleyip salona girdi bende ayakkabılarımı çıkarıp terlik giydim ve peşinden salona girdim. Koltukta oturmuş el işini işliyordu.
"İsmail'in çeyizini mi yapmaya karar verdin?"
"İsmail'in olduğunu nerden çıkardın?"
"Ha yani çeyiz olduğu kesin."
"Evet ve senin için yapıyorum malum yaşın geldi yavaştan başlamak lazım değil mi?"
Sanki biliyormuş gibi imalı konuşunca daha da gerildim.
"Anne ben buraya seninle bir şey konuşmak için geldim."
"Öyle mi? Dinliyorum."
Elindeki işi koltuğa bırakıp bana döndü parlayan yeşilleriyle.
"Yani tam olarak nerden başlayacağımı bilmiyorum kendimce en baştan başlayacağım."
Başını sallayıp onayladı.
"Melek teyzelere gittiğimiz gün çay servisi yaptıktan sonra Elif ile beraber mutfakta oturduk benimle konuşmak istediği bir konu varmış."
"Neymiş peki?"
"Şey...ımm... anne utanıyorum ya nasıl diyeceğimi bilmiyorum."
"Peki ben söyliyeyim öyleyse. Ömer'in sana aşık olduğunu ve seninle evlenmek istediğini söylemiş sen de o anda bayıldın doğru muyum?"
"Se-sen nerden biliyorsun?"
Annem bu şaşkın halime kahkaha attı. Cidden nereden biliyordu? Elif bana onun ve Ömer'in bildiğini söylemişti o zaman kim söyledi?
"Bakma öyle sudan çıkmış balık gibi Elif Meleğe söylemiş daha doğrusu ağzından kaçırmış, geçenlerde Melek beni aradı telefonda söyledi oradan biliyorum."
Yahu siz hangi ara bu kadar yakın oldunuz? Elif seni gördüğüm anda bir güzel şey yapacağım, şimdi aklıma gelmedi gelince yapacağım.
"Defnem sen gelip konuşmayana kadar sana bildiğimi söylemeyecektim eğer bana hiç bahsetmeseydin anlardım ki cevabının hayır ama gelip konuştuğuna göre pek de hayır gibi değil?"
"Anne bir haftadır düşünüyorum Elif'e de dedim düşüneceğim diye kafam da bir karar verip öyle seninle konuşacaktım."
"Bir karar verdin öyleyse?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ RÜZGARI
Teen Fiction"Bir an önce evlenip sana doyasıya sarılmak elini tutmak özgürce yaşamak istiyorum çok mu şey istiyorum yani?" "Sabreden derviş muradına ermiş canım." "Sen bana canım mı dedin?" "Öyle mi dedim olabilir." "Defne" "Efendim" "Seni çok seviyorum iyi ki...