İyi okumalar...Pencereden dikkatli bir şekilde aşağı indim kimseye görünmeden arka tarafa doğru koşmaya başladım ana yola çıkınca bir taksi çevirip adresi söyledim.
Taksi terk edilmiş bir deponun önünde durdu parayı verip indim. Temkinli bir şekilde belimden silahımı alıp içeriye girdim.
DEFNE'DEN
《Kaçırıldığı geceden》
Ensemde hissettiğim keskin acı ile gözlerimi araladım, elimi enseme götürmek istedim ama bağlı olduklarını fark ettim. Etrafıma baktığımda eski boş bir depodaydım ne işim vardı benim burda? En son bahçede Ömer'i bekliyordum sonra...
Sonra birinin varlığını hissetmiştim arkamda, gerisi yoktu. Ayaklarımdan destek alıp oturduğum yerden kalktım sadece ellerim arkadan bağlanmıştı. Terk edilmiş bu depoda yürümeye başladım kimse yok muydu?
Duyduğum ayak sesleri ile korkmaya başladım biri vardı, Allah'ım sen yardım et. Ayak seslerinin geldiği tarafa baktığımda yerde bir insan gölgesi beliriverdi. Kulağıma dolan ıslık sesi ile daha da korkup gerildim.
"Uyuyan güzel uyandı mı acaba?"
Duyduğum tok erkek sesinden hemen sonra ayak ve ıslık seslerinin sahibi karşıma çıktı. Karanlıkta bile ışıl ışıl parlayan masmavi gözleri ile bana bakıyordu.
"Sende kimsin ne işim var benim burda!"
"Oo hırçın asi bir uyuyan güzel anladım."
"Ne diyorsun be pislik!"
"Her neyse bu kadar şamata yeter otur bir yere ve çeneni kapat."
"Çenemi falan kapatmıyorum benim burda ne işim var ve sen kimsin?"
"Gerçekten de sana cevap vereceğimi falan mı düşünüyorsun?"
"Düşünmüyorum çünkü vereceksin tekrar soruyorum benim burda ne-"
Adımlar atarak dibime kadar geldi kaşlarını çatarak bana baktı, kolumdan tuttuğu gibi yere zorla oturttu.
"Bana bak beni sinirlendirme otur oturduğun yerde sesini kes yoksa sıkarım kafana görürsün."
Arkasını dönüp yürümeye başladı tam tekrar konuşacaktım ki belinde gördüğüm silah ile yutkundum. Umarım bir an önce burdan kurtulurum.
Kim bilir bizimkiler ne hâldeydi aklıma babam gelince gözlerim doldu, ya tekrar kriz geçirirse bu sefer yüreği dayanmazdı ki. Ömer de deliye dönmüştür Allah'ım sen yardım et.
........
Yüzüme vuran ışık ile gözlerimi araladım yine dün geceki adam elinde tuttuğu tepsi ile bana doğru geldi. Tepsiyi önüme bıraktı.
"Ellerini çözeceğim ve sende uslu bir şekilde yemeğini yiyeceksin anlaşıldı mı?"
"Gerçekten de senin getirdiklerini yiyeceğimi falan mı düşünüyorsun?"
Dün bana kurduğu cümlenin aynısını ona söylemiştim.
"Sen bilirsin ama mümkünse sevgilin gelene kadar öleyim deme yoksa özenle kurduğum tiyatromun içine edersin!"
"Ne saçmalıyorsun be sen pislik!"
Eli ile çenemi kavrayıp sıktı, canım yanıyordu ama belli etmemeye çalıştım.
"Bana bak kaşınma elimde kalırsın!"
"Senden korkmuyorum tamam mı Ömer beni gelip kurtaracak ve sen de o çok yakışacağın yere yani hapishaneye gideceksin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ RÜZGARI
Teen Fiction"Bir an önce evlenip sana doyasıya sarılmak elini tutmak özgürce yaşamak istiyorum çok mu şey istiyorum yani?" "Sabreden derviş muradına ermiş canım." "Sen bana canım mı dedin?" "Öyle mi dedim olabilir." "Defne" "Efendim" "Seni çok seviyorum iyi ki...