23. BÖLÜM

3.9K 206 21
                                    


İyi okumalar...

Duyduğum zil sesi ile kapıya koşturdum, vestiyerde bulunan boy aynasından kendime baktım yüzüme tebessümümü yerleştirdikten hemen sonra kapıyı açtım.

Fatih amcaya hoş geldin diyip içeri buyur ettim. Melek teyze ile Elif'e de sarıldım. Kapıda Ömer'i göremeyince şaşırdım gelmeyecek miydi ki?

"Abim gelmedi maalesef."

Elif de içeriye geçince düşen yüzüm ile kapıyı kapatacaktım ki bir anda karşıma çıkan Ömer ile ufak bir çığlık firar etti dudaklarımdan, hani gelmemişti?

"Asma güzelim yüzünü arabayı park ediyordum geldim."

"Elif gelmedi deyince şey oldu."

"Cadıya bak sen aklın sıra bizimle uğraşıyor. Seni görebileceğim bir fırsat doğuyor ve ben gelmeyeceğim öyle mi? İki elim kanda da olsa yine de gelirim."

Tebessüm edip "Hoşgeldin" dedim.

"Hoşbuldum nasılsın?"

"İyiyim sen?"

"İyiydim seni gördüm daha iyi oldum en son 2 hafta önce görüştük bence biz bu evlilik işini bir an önce erkene çekelim seni görmek için bu aile yemekleri yetmiyor."

"Daha fazla burda beklemeyelim bence hadi."

Ömer'i beklemeden salona girdim herkes masaya oturmuş sohbet etmeye başlamışlardı. Bizde yerlerimize oturup sohbeti dinlemeye başladık.

"Durumun nasıl Mehmet daha iyi gördüm seni."

"Çok şükür iyiyim ana kız iyi baktılar turp gibiyim."

Babamın dediklerine herkes gülmeye başladı. Ezan okunmasına yakın mutfağa gittik annemler ile yemekleri ısıtıp sofrayı kurmaya başladık.

"Defnecim"

Arkamdan seslenen Melek teyze ile yanına gittim.

"Efendim"

"Beni o kadar çok mutlu ettiniz ki anlatamam Ömer gelip seninle evlenmek istediğini söylediğinde sevinçten ne yapacağımı bilemedim, senin gibi bir gelin isterim demiştim sen kısmet oldun Allah'ıma bin şükür."

"Yaa çok teşekkür ederim mahcup ediyorsunuz beni."

"Ay utandı bir de neyse seni daha fazla utandırmadan gideyim ben."

Utandığı kadar utandı kaynanası daha ne yapacan?

Bu sefer katılıyorum sana iç ses.

........

"Mehmet seninle bir şey konuşmak isterim."

"Dinliyorum."

"Şimdi söze nasıl başlanır bilemedim gerçekten de insanda biraz gerginlik oluyor yanlış bir şey söylersem kusuruma bakmayın. Öncelikle çok iyi insanlarsınız Allah sizi karşımıza çıkardı. Şuana kadar ne sizin ne bizim birbirimize karşı bir yanlışı oldu, hiç olmaz inşallah. Bu bağın biraz daha güçlenmesini isterim. Eğer sizin için de uygunsa bayramdan sonra hayırlı bir iş için gelmek isteriz."

"Estağfurullah Fatih, siz de bizim için değerli bir ailesiniz. Az çok biliyorum ve karşı da değilim önemli olan çocukların anlaşmasıdır, bizim için uygundur buyrun gelin."

Kasılmaktan kaslarım ağrımıştı, istemeden önce böyleysem istemede kendimi hiç düşünemiyorum. Müsade isteyip ayaklandılar onları yolcu ettikten sonra odama çıkacaktım ki babam bana seslendi. Benimle konuşacağını tahmin etmiştim.

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin