33. BÖLÜM

1.7K 92 41
                                    


İyi okumalar...

Nişan yapalı bir hafta olmuştu ve pazar günü imam nikâhı kıyılacaktı, dört gün vardı. Ömer ile o kadar heyecanlıydık ki anlatamam Allah'a şükür her şey çok güzel ilerliyor hiçbir sıkıntı yok.

Kahvaltıyı hazırlayıp Demet ile oturmuştuk ancak birazdan Demet ile konuşacağım konu yüzünden gergindim ve bu yüzden tabağımla bakışıyordum.

"Bugün gececiyim tüm gün uyurum ama yarın seninle şöyle dışarıya çıkalım ne dersin bayadır yapmıyoruz."

"Olabilir."

"Defne bir sorun mu var gergin görünüyorsun hem kahvaltı da yapmıyorsun?"

"Hayır sorun yok sadece seninle bir şey konuşacağım ama..."

"Ama?"

"Demet seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun senin üzülmeni asla istemem ama son zamanlar da kafamda oluşan bir düşünce var ve bunu sana söylemek, saklamak istemiyorum."

"Hayırdır inşallah?"

"Hani hep beraber pikniğe gitmiştik sonra Ömerler ile iftara gitmiştik, bizim söz günü falan derken ben seni ve Yusuf'u izledim ve çok yakıştığınızı fark ettim. Arada bir göz göze geliyordunuz yani ne bilim böyle uzaktan o elektriği mi diyeyim sıcaklığı mı diyeyim her neyse yani hissettim."

"Yusuf mu?"

"Hımhım."

"Ömer'in arkadaşı olan?"

"Evet."

"Yok daha neler Defne!"

"İşte hemen böyle kestirip atıyorsun bir kere de oturup düşünsene belki olacağı vardır."

"Düşünülecek bir şey yok kapatalım konuyu."

"Demet! Neden böyle yapıyorsun?"

"Yahu ne yaptım?"

"Ya ben sizi çok yakıştırdım böyle yan yana düşününce çok tatlı hem Ömer de bana hak verdi."

"Ne!"

Elim ile ağzımı kapattım, ben onu demeyecektim ki yaa.

Ayakta alkışlıyorum seni dostum!

"Eniştem de mi biliyor!"

"Ya aslında ona demeyecektim ama Yusuf ile ilgili sormam gereken şeyler vardı mecbur söyledim."

"Defne sen böyle değildin güzelim ne yaptılar sana?"

"Şimdi boşver bana ne olduğunu sen, bak gerçekten otur biraz düşün hak vereceksin bana."

"Defne hadi diyelim ben tarafından oluru oldu hiç düşündün mü Yusuf ister mi diye?"

"Ömer onun ağzını arayacktı aslında bak iyi hatırlattın ben arayıp sorayım bir."

Demet karşımda sudan çıkmış balığa dönmüştü resmen daha fazla dayanamayıp ayağı kalktı.

"Ben şimdi uyumaya gidiyorum ve bunları hiç konuşmadık sayıyorum."

Beni dinlemeden koştur koştur odasına gitti, ama ben istediğim şeyi halletmiştim.

Neymiş o merak ettim?

Ah İlhamicim tabii ki de Demet'in aklını karıştırmak, şimdi istese de istemese de dediklerimi kafasına takıp düşünecek.

Kız sen neymişsin öyle biz de seni mülayim bilirdik.

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin