49. BÖLÜM

978 61 45
                                    


İyi okumalar...

Ömer sert ve öfkeli bir biçimde yanımıza gelip Umut'u omuzlarından tuttuğu gibi fırlatıp itmesi bir oldu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun lan!"

Ömer tam yumruk atacakken önüne geçip engel oldum.

"Dur ne olursun, dur Ömer!"

Sert bakışları bu sefer beni buldu. Bu kez de Umut durmayıp Ömer'e atak yapacakken bağırmak zorunda kaldım herkes bize bakıyordu.

"Yeter! Durun artık ikinizde!"

İkisi de hızla nefes alıp veriyorlardı, Ömer'in yanına gidip sakince koluna dokundum.

"Kimsenin olmadığı bir yerde konuşalım lütfen, herkes bize bakıyor."

Ömer lafımın bitmesini beklemeden ilerlemeye başladı, Umut'a yaklaşıp gidelim dedim. Beraber Ömer'i takip ettik, bir odaya girince kapıyı kapatıp sakinleşmelerini bekledim.

"Defne bu adam sana ne hakla dokunuyor, sarılıyor aklım almıyor delireceğim."

"Asıl sen ne hakla dokunuyorsun lan, kimsin sen, nesin?"

"Kocasıyım lan var mı! Sen kimsin asıl?"

"Ne! Defne ne diyor bu manyak herif ne kocası?"

"Sen kime manyak diyorsun lan o ağzını topla yoksa-"

"Ömer, Umut! Oturun şuraya gerçekten yeter ben her-"

Cümlemi bitiremeden dünya bir an da dönmeye başladı tutunacak yer ararken biri kucakladı ve koltuk olduğunu düşündüğüm bir yere oturttu.

"Defne, güzelim iyi misin? Bak bana."

Sesleri duyuyordum ama gözlerimi açınca dünya hâlâ çok fena dönüyordu. Uzuvlarım uyuşmuş gibiydi. Ömer ellerini yanaklarıma koymuş hafif hafif sallıyordu.

"Açma gözlerini canımın içi, bekle biraz geçecek tamam mı?"

Elimi kaldırıp tamam anlamında elini sıktım.

"Ben bir su alıp geliyorum."

Biraz bekleyip tekrardan gözlerimi açmayı denedim ve geçmişti. Ömer'den destek alarak koltukta doğruldum. Kapı açılıp Umut içeriye elinde su şişesi ile girdi.

"Şalını biraz açalım, rahat nefes alıp ver ne olur ne olmaz astımın tutmasın bir de. Sakin ol tamam mı?"

"Ağır ol istersen, çık dışarıda bekle."

"Ömer sakin ol Umut benim kardeşim."

"Ne? Nasıl kardeşin ya?"

"Süt kardeşim, uzun zamandır yurt dışındaydı tesadüfen birbirimizi görünce hasret gideriyorduk sonra sen gelip yanlış anladın."

"Dünya da başka süt verecek anne mi yoktu da bu herifle kardeş oldun anlamıyorum ki!"

"Asıl başka koca mı yoktu? Defne neler oluyor Enes'e ne oldu?"

"Umut bunları daha sonra detaylıca konuşuruz. Ömer benim nişanlım aynı zamanda imam nikâhlı eşim hatta az evvel sen gelmeden önce nikâh tarihi almaya gidecektik."

"Defne ben gerçekten hiçbir şey anlamıyorum ama şuan pek iyi olmadığın için üzerine gitmiyorum. Akşam size gelirim güzelce konuşuruz tamam mı?"

"Teşekkür ederim."

Umut sarılıp başımın üstünü öptü, Ömer sadece ters ters bakmak ile yetinti.

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin