3. BÖLÜM

9.3K 373 41
                                    


İyi okumalar canlar😊

"Ne oluyor burda?"

Yanımıza gelen naif sesli kişinin kafa atan çocuğun ablası olduğunu anladım.

"Abla senin ne işin var burda?"

"Ne demek ne işim var seni görmeye geldim hem bu beyefendi kim?"

Kızın yüzünü bana çevirmesi ile gözleri kocaman oldu. Gözleri elaydı ve ona çok yakışmıştı. Tövbe yarabbim ne diyorum ben kendine gel Ömer.

"Beyefendi iyi misiniz?"

"İyiyim."

"İsmail ne oluyor burda anlat, hem bu beyefendinin neden burnu kanıyor?"

"Benim yüzümden."

"Ne demek benim yüzümden, neden?"

"Ya abla bir yanlış anlaşılma oldu ben de o an ki şey ile kafa attım."

Kızın gözleri daha ne kadar iri açılacak ise o kadar açıldı. Sonra tekrar bana döndü.

"Beyefendi cidden iyi misiniz hemen hastaneye götüreyim sizi?"

"Sakin olun hanımefendi iyiyim kardeşim ilk yardım çantası getirmeye gitti zaten."

Karşıdan gelen Elif ile burnumun acısını hatırladım nasıl gömdüyse artık baya bir sızlıyordu. Dua etsin ablası yanında yoksa ilk iş merkeze götürüp şikayet edecektim.

"Abi geldim gel şöyle otur temzliyeyim."

Arkamızdaki banka oturdum. Elif de yanıma oturup burnum ile ilgilenmeye başladı. Bakışlarımı naif sesli kıza çevirdim bakmayın öyle yani adını bilmeyince öyle hitap ettim. Her neyse ona bakmam ile göz göze geldik o da beni izliyordu. Ona baktığımı görünce hemen bakışlarını kaçırıp kardeşine döndü.

"Elif bu çocuk kim tanıyor musun?"

"Evet abi."

"Sorması ayıp neden gelip kafa attı acaba bana?"

"İnan bilmiyorum abi."

Ulan İsmail şu iş bitsin gösterecem ben sana kafa atmayı. Elif işini bitirince ayağa kalktım. Ayağa kalkmam ile İsmail ile ablası da buraya doğru geldiler.

"Beyefendi kusura bakmayın kardeşim adına özür dilerim."

"Özürü sizin değil kardeşinizin dilemesi lazım hanımefendi ve ayrıca kafa atmasının da sebebini açıklaması lazım."

"Öncelik ile ben İsmail. Siz de Elif'in abisi?"

"Ömer"

"Ömer abi inan çok özür dilerim çok mahcubum. Ben sizin Elif'i rahatsız ettiğinizi sanıp şey yaptım abisi olduğunuzu tahmin edemedim."

"Ne olursa olsun önce gelip bir sorsaydın, abisi olduğumu anlar yoluna giderdin."

"Haklısınız kusura bakmayın tekrardan özür dilerim."

"İsmail normalde alır seni merkeze götürür polis memuruna kafa atmaktan nezarethaneye atardım ama büyüklük ben de kalsın. Bundan sonra da birine kafa atacak olursan önce işin aslı astarını öğren sonra gömersin."

"Teşekkür ederiz size çok geçmiş olsun tekrardan kusura bakmayın iyi günler. Düş önüme İsmail bir polise kafa atmadığın kalmıştı."

Başımı hafif eğip Elife döndüm. Dua etsin ablası yanındaydı neyse.

DEFNE'DEN

"İsmail ne yapıyorsun sen Allah için polise kafa atmak nedir?"

"Abla inan ki bilmiyordum."

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin