İyi okumalar...Poligondan geldiğimden beri yatağımda uzanmış düşünüyordum. Neyi diye soracak olursanız tabi ki de Ömer'i ama neden diye soracak olursanız onu ben de bilmiyorum.
Aklımı karıştırıp duruyor kendisi ve bu hiç iyi bir şey değil. Düğünde ve bugün poligonda bana olan bakışlarını cidden anlamış değilim. Kapı sesi gelince Demet'in geldiğini anladım o sırada telefonum çaldı annem arıyordu.
"Efendim sultanım."
"Nasılsın kızım?"
"İyiyim annecim sen nasılsın?"
"Gerçekten iyi misin peki?"
"Gerçekten iyiyim annecim her şey yolunda merak etmee."
"İyi iyi çok güzel hep iyi ol benim güzel yüzlü kızım."
"Olurum annecim de sanki sen bana bir şey diyecek gibisin?"
"Ah evet! Biz yarın Büşra teyzen ile Nurten teyzenlere hayırlı olsuna gideceğiz düğünlerine gidemedik. Diyoruz ki sen ve Demet de gelin biraz değişiklik olur ne dersiniz?"
"Tabi gelirim annecim ama Demet'in bu fikre pek sıcak bakacağını düşünmüyorum."
"Biliyorum ama sen ikna edersin güzel kızım hadi ben kapatıyorum yarın görüşürüz Allah'a emanet olun."
"İnşallah annecim görüşürüz."
Kapım iki kez çalındıktan sonra ayağa kalkıp açtım Demet'in yorgun gözleri beni buldu.
"Sofrayı serdim hadi gel yemek yiyelim."
"Geliyorum."
Odamdan çıkıp mutfakta masaya oturduk. Demet baya yorgun görünüyordu.
"Yorgun görünüyorsun?"
"Baya yorucu bir gündü gözlerimi açamıyorum yemek yedikten sonra kafayı koyup uyumayı planlıyorum."
"Bence de hemen yat dinlen iyi gelir. Ha bu arada annem aradı az önce yarın Nurten teyzelere hayırlı olsuna gideceklermiş bizi de davet etti değişiklik olur diye ne diyorsun?"
"Tabii ki de hayır, ben bir yere gitmiyorum sen gitmek istiyorsan gidebilirsin elbette."
"Ya Demet gel işte beraber gidelim."
"Defne kadın beni oğluna istiyor bir de gidip orda evlilik konusu açacak hiç çekemem."
"Daha iyi ya işte eğer konuyu açarsa istemediğini belirtir kapatırsın hem senin konuşman daha mantıklı ve açıklayıcı olur."
"Doğru diyorsun da ne bilim."
"Sen bana güven uzun zamandır annemler ile bir şeyler yapmıyorduk iyi olur bu."
"Peki peki tamam."
Yemekten sonra Demet direk uyumuştu ben de biraz oyalanıp odama gidip yattım. Sabah kalkıp kahvaltı etmiştik daha sonra hazırlanıp annemlere doğru yola çıktık.
Demet arabasını babasına vermişti muayene için bu yüzden taksiye binmiştik. Bizim eve yaklaşınca annemleri alıp Nurten teyzelere gittik.
"Hoşgeldiniz hanımlar hoşgeldiniz."
Hep bir ağızdan hoşbulduk deyip salona geçtik. Koyu bir sohbet eşliğinde konuşurken ne hikmet ise artık konu evliliğe gelmişti. Yanımda Demet eliyle kolumu dürtüp durdu.
"Ben dedim sana konuyu açacaklar diye."
"Açsınlar sen cevap verdikten sonra bir anlamı yok."
"Ee kızlar yok mu sizin gönlünüzde yatan bir aslan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARADENİZ RÜZGARI
Teen Fiction"Bir an önce evlenip sana doyasıya sarılmak elini tutmak özgürce yaşamak istiyorum çok mu şey istiyorum yani?" "Sabreden derviş muradına ermiş canım." "Sen bana canım mı dedin?" "Öyle mi dedim olabilir." "Defne" "Efendim" "Seni çok seviyorum iyi ki...