13. BÖLÜM

4.9K 254 65
                                    


İyi okumalar...

Okulda işim bitince evde ki eksikler için alışverişe çıktım. Karşı yolda gördüğüm manava girdim, içeride iki tane teyze sohbet ediyordu.

"Kız Naciye'nin evine polis gelmiş biliyon mu?"

"Yok kız aha senden duydum noldu da gelmiş?"

"Kocası birini bıçaklamış öyle duydum."

"Deme kız! Vah vah e daha yeni çıkmamış mıydı bunun kocası içerden?"

"Evet. Naciye'ye üzülüyorum ben, yazık kadıncağıza."

Geldiğimi belirtmek için hafifçe öksürdüm teyzelerden biri sesi duyunca gülümseyerek bana baktı.

"Buyur kızım hoşgeldin."

"Hoşbulduk şey havuç alacaktım ama tezgahta göremedim."

"Yerleştirmeyi unutmuşum ya kız, taze geldiler biraz bekleteceğim seni."

"Tabi önemli değil."

Dışarı çıkıp elime bir poşet aldım sakatlıkları koymak için ama bir el mani oldu.

"Yardım edeyim mi?"

"Senin burda ne işin var?"

"Defne konuşmak için geldim."

"Sen beni mi takip ediyorsun!"

"Defne lütfen sakin ol gel konuşalım."

"Ya sen anlamak mı istemiyorsun benim seninle konuşacak bir şeyim yok defol git!"

"Defne lütfen affet beni gel tekrar deneyelim bir şans ver bana."

"Allah'ım sen sabır ver, istemiyorum anla artık is-te-mi-yo-rum ingilizce de söyleyeyim mi?"

"Defne artık sinirlenmeye başlıyorum gelmiş adam akıllı konuşmaya çalışıyorum neden dinlemiyorsun ve şans vermiyorsun?"

"Sen sinirlensen ne olur be! Bir de adam akıllı diyor sen kendini adam mı sanıyorsun!"

Enes elini kaldırdı tam bana vuracak iken manavda olan teyzelerden diğeri bağırmaya başladı.

"Komşular yetişin kıza şiddet uyguluyor!"

Enes elini indirip şaşkınca teyzeye baktı ve üzerine yürümeye başladı.

"Lan sen ne diyorsun!"

Kolundan tutup çekiştirmeye başladım utanmadan bir de yaşlı başlı kadına vuracak ahlaksız! Teyzenin bağırmasına etraftaki esnaflar gelirken arkalarında Ömer ve Yusuf'u gördüm onların ne işi vardı burda? Tekrar Enes'e dönüp karşısına geçtim.

"Ne yapmaya çalışıyorsun sen, kaç yaşındaki kadının üstüne yürüyorsun!"

Arkadan biri Enes'i çekince sendelenir gibi oldum ve biri kolumdan tuttu.

"Defne? Senin ne işin var burda?"

"Polis oğlum bu namussuz kıza elini kaldırdı dövecekti ben bağırınca da benim üzerime yürümeye kalktı utanmaz!"

Ömer duydukları ile şaşkınlığının yerini öfkeye bıraktı ve bir an da Yusuf'un kolunu tuttuğu Enes'in üstüne atladı. Deli gibi yumruklamaya başlayınca gözlerim iri iri oldu Yusuf ile hemen iki kolundan tutup kaldırmaya çalıştık.

"Ömer dur lütfen öldüreceksin!"

Enes'i yumruklamayı bırakıp bana döndü.

"Defne bu şerefsiz biz gelmeseydik sizi dövecekti endişeleniyor musun bir de!"

KARADENİZ RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin