Yeni yılınız sağlık huzur mutlulukla geçmesi dileğiyle umarım bu yılınız son iki yıla benzemez.
Hayatımda geçirdiğim en kötü iki yıldı.
Bana sorsalar ben hala 2019 dayım .
En güzel yıllarımın son zamanlarıydı , eminim sizinde öyledir.Ben son iki yıldır yılbaşlarında bu sefer güzel bir yıl olacak diyorsam o yıl berbat oluyor , bu yıl hiçbir şey demiyorum tahminde bulunmuyorum bile.
Akışına bırakıyorum...Sizleri seviyorum sadece ama sadece 2021 in bana kazandırdığı en güzel hediye sizlersiniz. Iyiki varsınız.
Tüm insanlar yarın ölecekmiş gibi yaşamalı.
Genelde biz insanlar bir hastalığa yakalanınca tahmini yaşam sürelerini öğrenince dolu dolu yaşamaya başlıyoruz.
Tıpkı şuan benin yaptığım gibi, bugünü saymassak son beş günümü dolu dolu yaşamaya devam edeceğim.
Dün kraliyet salonundan çıktıktan sonra akınla beraber mütevazi salonunda çektiğimiz mini tiyatroyu ard arda izledikten sonra akın bir koltukta ben bir koltukta uyuya kalmıştık. Öğle vakti olsada uykumun çok gelmesini denize bağlıyordum.
Fazla enerji kaybetmiştim , akın ise yol yorgunuydu.Akının uyku sersemliğiyle çarptığı sehpa yüzünden uyanmıştım.
Uyandığımda akşam yemeği hazırdı uykumu hala alamamıştım.
Baranı sonradan farkedebilmiştim.
Baran bugün sessizdi.Sofrada üç kişiydik ömer gelmemişti .
Baran sessiz , akın gözlerini zar zor açıyordu , bende bıraksalar başımı masaya koyup uyuyacaktım.
Hızlı hızlı bir şeyler atıştırıp herkese iyi geceler diledim ve odama çıktım.Sabah uyandığımda gayet enerjiktim uykumu almıştım.
Baranla birlikte keyifli bir kahvaltı yaptık daha sonra akında aramıza katılmıştı ."Eee bugün ne yapıyoruz? " dedi akın tabağına zeytin koyarken.
"Aklımıza ne gelirse " dedim heycanla.
"Ya biz niye daha önce tanışmadık ? Valla artık içim sıkılmıştı "
"Benimde öyle " dedim çayımı yudumlarken. Nereden aklına geldiyse iki aydır buradaydım.
Akının telefonu çalınca , tüm dikkatleri üzerine çekti.
Akın çağrıya bakıp sıkıntıyla barana döndü.
"Eylül arıyor, görüntülü " dediBaran sesli bir nefes verdi " aç " dedi
Akın başını sallayıp çağrıyı yanıtladı."Akın niye geç açıyorsun? " dedi sesini ilk kez duyuyordum.
" kahvaltı yaptığım için olabilir mi acaba "tribe karşı trip atıyordu.
Ses çıkartmamak için kahvaltı yapmayı bırakmıştım.
"Gizemle konuştum bugün duyduklarım doğru mu ? "Diye sordu.
Baranla göz göze gelmiştik. Gizem baranın dolaylı bir şekilde evden kovduğu kızdı. Akının kuzeni."Ne duymuşsun ? " dedi telefonu hemen kapatmak ister gibiydi.
"Abimin evinde bir kız varmış , kim o kız ? " dedi sertçe. Tonlamaları barana benziyordu. Baran bunu duymak istemiyor gibiydi. Gözlerini yumup elindeki çatalı sıkıyordu.
"Bunun hakkında bir şey söyleyemem git abine sor " dedi geçiştirerek
"Soracağım zaten haftaya buraya gelip benimle konuşacakmış, hey! Sen bizim evdesin etrafı görmek istiyorum " bunu yeni fark etmişti.
Akın barana bakıyordu bir nevi ne yapacağını bilmiyordu.
Burada asıl sorun bendim beni görmemesi lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Teen FictionBir adam kardeşi için hayatından vazgeçer , bir kadın hayallerine ulaşmak için sevdiklerinden vazgeçer. Adam ayağındaki prangalardan kurtarmak için kadını tehlikeye atarsa ve kadın bunu hayallerine ulaşma yolunda ilk adım sayarsa , kendilerini bamba...