25. Bölüm

91 12 11
                                    


Diğer bölüm vizelerimden dolayı geç gelebilir şimdiden anlayışınız için teşekkürler canlarım 💖🤗



"Geldiğine sevindim , yolculuk nasıl geçti ? " diye sordum ferman yaklaşık üç aydır amerikada petrol alımı ile ilgileniyordu.

"Güzeldi , şu imza işi bitsin çok rahatlayacağım "Ferman eylülü ikna edince bende rahatlayacaktım.

"Ferman senden bir şey isteyeceğim."

"Buyur "

"Eylülü fizik tedavi için ikna etmeni istiyorum. Abisi olarak görüyorum sana karşı bir zaafı var . Seni dinler belki "

" yani bilemiyorum senin bir ilaç bulacağını bir doktoru aradığını söylüyordu. "

"İkisinide bulamadım , tek çare fizik tedavi , ne kadar erken başlarsa o kadar çabuk ayaklanırmış " o ilacı bulmak için bir kızın hayatını mahvettim benim yüzümden canı yandı. Yinede hiçbir şey bulamadım.

"Ben eve uğrayayım eylülle konuşurum. "

"Tamam akşam buluşuruz " Eylülü kırmak istemiyorum ama güldeki azim biraz eylülde olsaydı bunlarla uğraşmazdım.
Fermanın gidişiyle ofiste biriktirdiğim işleri yapmaya başladım. İmzalanacak bir ton dosya vardı.
İki saattir dosyalar ile uğraştıktan sonra gülü aramaya karar verdim.
Şimdi uyanmıştır. Uzun uzun çaldı ancak açmadı.
Aysel hanımı aramaya başladım. " buyurun Baran bey " dedi

"Gül napıyor telefonu yanında değil mi ? " diye sordum.

"Sizden sonra uyumaya devam etti. Bakmamı ister misininz ? " kaç saattir uyuyordu insan bir şühpeye düşüyor du. " Bak hemen kaç saattir uyuyor " bir dakikadan az bir sürede aysel hanım gülün odasına ulaşmış bana geri dönmüştü. "Hala uyuyor , uyumadan öncede hemşireye uykusunun çok olduğunu kimsenin rahatsız etmemesini söylemişti. "
Derin nefes aldım uzakta her şeyi yönetebiliyorsun ama sağlık durumunu kontrol etmek çok zordu. Öğlen uyumuştu geceye kadar uyanacağını düşünmüştüm.

"Tamam uyanınca haber verin "dedim ve kapattım.
Dün güle çok kızmıştım dedesine söyledikleri onun hayatının bitirmesine neden olabilirdi.
Haliti urfada yakalamasaydım eğer tüm söylenenleri levente bilmeden anlatacaktı bu da gülü potaya koymak demekti.

Sırf bunları unutması için halitin kafasına sıkmamak için zor durdum. Kendimi ülkeden dışarı nasıl attığımı anlamadım.

Dubai'ye gelir gelmez eylülle konuştum. Üzerine çok gidemiyordum içine kapanmasını istemiyordum ama bazen eylülde sınırı çok zorluyordu.
Ferman konuşunca ikna olacağını düşünüyordum .

Eylülün fermana olan zaafını biliyorum hiç dile vurmasada görüyordum.
Onun mutlu olması için fermanı bile kabul ettim.
Başlarda fermana ilgisini onu kurtardığı için olduğunu düşünsemde bu ilgi çok uzun sürmüştü.
O kadar uzun süre aramızda yaşadı ki ona güveniyordum.
Onunda kendince açıklayamadığı dertleri vardı tıpkı benimde , üstü kapalı dertleştiğimiz zamanlar çok oluyordu.
Eylülü opera salonunda kurtardığında küçük çaplı bir araştırma yapmıştım.
Zaman geçtikçe güvendiğim insanlardan biri oldu .

Detaylı araştırmada bulunmadım çünkü kimseye anlatmadığı dertlerini öğrenme ihtimalim vardı.
Hataylı bir çiftçi ailenin tek oğluydu.
Annesi uzun zaman önce vefat etmişti tek bildiğim buydu.

Şirkette işlerim bitince akşam yemeği için eve gitmeye karar verdim.
Eylül ile zaman geçirmek istiyordum.
Eve vardığımda sofra kurulmuştu.
"Abi ne zaman döneceksin ? " dedi eylül masadaki yerini alınca.

HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin