İyi okumalar canlarım
bol bol yorum yapın lütfen 💗💗
"Anlayacağın babam gül ile daha önce tanışmış" akına , Gülcan hanımın anlattıklarının bir kısmını anlattım.
babamın gülü gördüğünü düşünürken istemsizce gülümsüyordum."Oha lan , Mehmet amca acaba gül ile konuşurken ne düşünmüştür." sırıtıp devam etti." Büyüyünce seni oğluma alacağım mı demiştir ? " dedi ve kahka attı.
Babam olmasa bile onu yine gelinim yapacaktım."Baran yeter! rahmetliye yaklaşıyoruz devamını sen mi getirsen ?" derin nefes aldım. akın buraya gelene kadar sürekli söyleniyordu. Güle sözüm vardı yanıp yanmadığına bakıp üzerini kapatacaktik sonra çalışanlar gelip gerekli şeyleri falan yapacaklardı.
"Ver şunu , o belindeki silahı da burdan çıkınca tunaya bırak " Gül ve akın hurafelere inanmakta üstlerine yoktu.
"Lan ondan mı dedik , istedim ki kayinbaban o senin ,ilk seni görmeli " tabi kesin öyledir . bir kaç dakika daha kazıdıktan sonra bir tuhaflık farkettim.
belki yanlışlıkla derine defnettiklerini düşünüp biraz daha kazmaya basladim."Bugün yeliz aradı, sana ulaşamamış. seninle konuşma-" yoktu işte. daha ne kadar kazmam gerekti.
"Yok lan "yukarı çıkıp yere bıraktığım çeketimden telefonu çıkardım.
"Ne yok , diri beden göremezsin zaten kemik vardır " feneri açıp mezarın içine tuttum.
"Mezar boş ! " tekrar çukura girdim.
"Tövbe Bismillah, nasıl yok" akında yanıma gelmişti.
ışığı seren hanımın kısmına tuttum. "Seren hanım yerinde gördün mü? taşları eksiksiz yerinde bunda taşta yok " akın hemen yukarı çıktı. bende ardından çıktım.
"Baran hemen üzerini kapatmalıyız , üzerimize kalacak " ayağıyla tüm kumu boş mezara itmeye başladı. yapacak bişey olmadığı için ona yardım ettim.
toprak çok sertti daha önce açılmamıştı "Adamı çalmışlar lan " tüm toprağı yerine koyduktan sonra yere oturduk ikimizde.
"kim yapar lan bunu , nasıl kıydılar " Akın yüzüme baktı bir süre.
"Çalmamışlar toprak çok sertti , bizden başkası açmamış geriye kalan seçenek ise hiç gömülmemiş " bir yandan gülümsemeye başladım.
kemal bey ölmemiş miydi ?Akın ayağa kalkip kendini tutamayıp kahka attı. "Ne yani Gül'ün babası yaşıyor mu ?" sessizce söylemişti. dinlenme olasılığında korkuyordu ama etrafta kimse yoktu. emindim.
bende güldüm. güle babasına kavuşturmak onu yeniden yaratmaktı."Bulacağım onu sana emin olmadan üçüncü kisi duymayacak " akın başını salladı .
"Gül 'e söylemeyecek misin?" onun gözlerine bakarken nasıl saklayacaktim ki.
"O da duymayacak, kemal beyi bulacağım sonra söylemek daha uygun ümitlendirmek istemiyorum." bir sigara yaktık.
"Yaşasaydı eğer neden kızına ve ailesine dönmedi, bunda bir iş var." bulmadan nedenini öğrenemeyecektik.
"Ömeri ara gelsin Tuna İstanbul'daki tadilat işini hızlandırsın , bir hafta burada kalacağız biraz araştırma yapmamız lazım." ikimizde şok olmuştuk. üzerimiz batmıştı ve bu ikimizin de umrunda değildi.
"Tamamdır ama iki haftaya düğünün var o hazırlıklarla kim ilgilecek. güvenlik işini halletim ama salon hazırlığı , yemek falan "Büyük bir of çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALPEREST
Novela JuvenilBir adam kardeşi için hayatından vazgeçer , bir kadın hayallerine ulaşmak için sevdiklerinden vazgeçer. Adam ayağındaki prangalardan kurtarmak için kadını tehlikeye atarsa ve kadın bunu hayallerine ulaşma yolunda ilk adım sayarsa , kendilerini bamba...