44.Bölüm

44 7 2
                                    

Canlar nasılsınız ? Bölümü atıyorum ama sizden ufak bir isteğim var. Kitap hakkında ne düşünüyorsunuz , artıları eksileri ne? Bunu sormamın nedeni bundan sonraki bölümler daha hızlı geçecek. Güzel bölümlere geçiş yapacağız.
Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. 💞💞💞

Keyifli okumalar çiçeklerim🌸🌸🌼





" Ferman burada ki şirketle aran kesildi ama dubaideki ve ıraktaki şirketlerdeki dosyalarıda imazlaman gerekiyor. Dosyaları buraya getirmek en az bir haftayı bulur çünkü gizli dosyaların sevki daha uzun sürüyor. Gidip orada imzalarsan en az iki gününü alır. Karar senin " Araştırdığı şey iş ile ilgili olduğunu öğrenince hayal kırıklığı yaşadım.
"Dubaiye gider gelirim ırak'a sonra giderim. Gül benimle gelmek istiyor musun ?" dubaiden en son nasıl bir iz bıraktığını unutmamıştı ve bana soruyordu.
"İstemiyorum , sen git gel " dedim dubaiye gitsem bile baranın evine adım atmayacaktım ama yinede gitmek istemiyorum.
"Tamam o zaman ben seni eve bırakayım otelde tek kalma "  ev dediği urfaydı. Ben tekradan o kadar yolu tekrar gidemezdim. "Sen git ben otelde kalırım ne olacak yani , hem ben o kadar yolu tekrar dönemem dönsem bile babaanneme ne diyeceğim. Kadını tekrar bıraktığını düşünecek " Ferman dediklerimi uzunca düşündü. "Aranıza girmek istemiyorum ama size bir teklifim var , Yeliz birkaç gün bende kalacak , bende ırak'a gitme ihtimalim var. Eğer sizin için uygunsa  gül benim evimde kalsın " şak diye ortaya atlayıp evet evet evet desem ne olurdu ki. Duygularımı yutmak zorunda kalıyordum."olmaz öyle şey sana rahatsızlık vermek istemeyiz. Durumlar düzelince o işleri hallederim. "Fermana bakarsak işimiz yaş " Tamam  ben baranda kalıyorum ferman sende şu işlerini bitir de artık ne yapacaksak yapalım. Şu git gel olaylarından gerçekten çok yoruldum."

Ferman beni dinleyip dubaiye gitmiş bende baranın evine gelmiştim. Şimdilik keyfim yerindeydi. Bu evde boş boş oturmak bile güzeldi. Soğuk bir içecek alıp bahçede temiz havada oturdum. Baran şirkete geçmişti benden sonra ama ne zaman yurtdışına çıkar hiçbir fikrim yoktu. Evde yelizde yoktu. Bahçe keyfim bitince eskiden kaldığım odaya girdim. Her şey yerli yerindeydi. Yatağıma biraz uzanıp hasret giderdim.
Tam o sırada evin zili çaldı. Kim gelmişti. Baran olsa zili çalmazdı. Bu ikindi vakti kim gelmişti. Tabiki bunun öğrenmenin tek yolu gidip bakmak.
Aşağıya indiğimde mine kapıyı açıyordu. Gelen tunaydı. Mineyi es geçip benimle konuşmaya başladı. "Gül hanım , baran bey sizi bir saat sonra yatta bekliyor olacak. Haber vermemi istedi " bir saat sonra akşam olacaktı yani bu demek oluyor ki akşam yemeğini yatta yiyecektik. Odaya gidip hazırlanmaya başladım. Duş aldıktan sonra kıyafetlere göz gezdirdim.

Zümrüt yeşili kısa bir tulum tercih ettim. Kol kısmında omuzumdan başlayan zincir püskülleri çok hoşuma gitmişti.
Saçlarımı ise at kuyruğu yapıp güzel bir makyaj yapmıştım.
Saate baktığımda üç dakika sonra bir saatlik süre sona erecekti. Bahçeye çıktım. Tuna denize açılan kapıyı açmıştı.
Baran iskelenin başında beni bekliyordu. Beni baştan sona süzüp yanıma geldi. Gülümseyerek " Bu kadar şık bir bayanın yanında bu şekilde gelmem hataydı. Özür dilerim " dedi elimin üzerinden öperken. Yata geçtiğimizde evden uzaklaştık . yatta bizden hariç kaptan da vardı. Masaya oturduk."yarım bıraktığımız yemekleri tamamlamanın tam zamanı " öyleydi , garson beklerken baran yerinden kalkıp servisi yapmaya başladı. "Böyle güzel sonuçlanacak ise ben her zaman yarım kalmasına razıyım Ama  Bu gece hariç." dedim .hem yemeklerimizi yiyor hemde sohbet ediyorduk. Şimdiden çok güzel bir gece olacağına benziyordu.
" İyiki teklifini kabul etimişim." aklıma baranın gideceği de gelmişti. "Diyorum ama sende gidiyorsun." dedim

"İptal oldu o iş bir yere gitmiyorum." dedi ve sırıttı. "Bir dakika sen şimdi bilerek mi böyle bir şey yaptın " çok iyi ben bile gerçek sandım.
"Bilerek yapmadım gerçektende ırak'a gidecektim ama bir aksilik oldu iptal oldu. Yani iptal olmasaydı da planım gidip erken dönmek ve yine seninle vakit geçirmekti." adam hile yapmak istemiyor ama evren ona bu şansı bile   yaratıyordu. "Anladım " yemek güzel gidiyordu ama sanki yemeğin sonuna doğru üşümeye başlıyordum. Şu ayranı içmesydim keşke yaz kış farketmeksizin ayran içtiğimde bir üşüme geliyordu.

HAYALPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin