Escape

5.9K 281 2
                                    

"Avery Holmes půjdeš se mnou na homecoming*?" Zeptal se mě Jake, jeho vlasy obvykle stály a vzadu je měl ulízané směrem dolů. Uchechtla jsem se, Jake byl někdo , kdo byl tak laciný a přitom roztomilý zároveň.

Měla jsem takový strach, že mě nikdo na homecoming nepozve. Ani nevím proč, ale něco na to , že mě někdo pozve mi dodává pocit vnitřní sebejistoty. Takže když se mě zeptal vůbec jsem neváhala jestli mám říct ano. Potom mě políbil na tvář a řekl mi, že mě vyzvedne jeho máma v jeho minivanu.

Dokonce mě vůbec nezajímalo, že se někde ukážu v minivanu, protože se mnou na rande bude Jake Yoder. Holky mě s ním uvidí a okamžitě mě začnou nenávidět, protože já na něj budu mít nárok.

To byl začátek.

"Podívej Aimee, ty si to tričko musíš obléct." Povzdechla jsem si a zírala jsem dolů na mojí tříletou dceru. Byla skoro tak tvrdohlavá, což činilo neuvěřitelně těžkým dělat s ní i ty nejjednoduší věci. Důrazně zatřásla hlavou na známku nesouhlasu.

"Ale jak to, že taťka do postele nemusí s tričkem?"Našpulila na mě rty. Pořád nedokázala pochopit jak je možné, že kluci můžou chodit bez trička a holky ne. Zkoušela jsem jí to vysvětlit znovu a znovu , ale každé ráno po probuzení stejně přišla bez trička. Kdykoliv jsem jí to zakázala, stejně přišla s nějakou výmluvou. " V tom tričku je mi moc horko."

Zatřásla jsem hlavou  a vzdala jsem to protože už stejně bylo po čase ,kdy se má Aimee odebrat do postele. Jake pořád nebyl doma a já si nebyla jistá jestli je to dobře nebo špatně. Mohlo to totiž znamenat jen dvě věci.Bud se někde poflakuje s kamarády a nebo s nima někde pije.

Zaplula jsem k Aimee do postele a obmotala jsem ruce kolem jejího těla. Mrnavá postel zaskřípala a zasténala stejně jako pokaždé a Aimee se tomu smála, tak jako vždycky. Myslela si, že je to ta nejzábavnější věc na světě, když její postel "mluvila". Nikdy jsem jí neřekla, že je její táta tak lacinej, že jí nedokáže koupit ani dobrou,kvalitní postel.

"Miluju tě až na Měsíc." Zašeptala mi do ucha, políbila mě na tvář a  přitullila se mi na hrudník.

"Miluju tě na Měsíc a zpátky." Řekla jsem a lehla si na polštář.

Spoustě lidem jsme přišli jako normální, štastná rodina.

Ale to jsme rozhodně nebyli.

"Bude to zábava!" Knučel Jake a tahal mě za zápěstí. Zasténala jsem a zakroutila jsem hlavou mezitím co jsem se snažila dostat z jeho sevření. Tygři, nás školní fotbalový tým vyhrál další zápas čímž nás udržoval neporaženými. Konala se párty na oslavu výhry v něčím domě a mě bylo jasné, že máma bude zuřit jestli půjdu.

Jake se proměnil ze sladkého přítele na nekontrovatelné monstrum.

"Opravdu...Jsem unavená! Zalhala jsem a falešně zívla, abych tomu dodala na důvěryhodnosti. Zakroutil očima a šel ke mě v tempu jak určoval jeho Chevrolet, který smrděl jako Doritos. Povzdechla jsem si v uklidnění, že na mě přestane tlačit, abych šla na tu párty. Věděl,že párty nemám ráda.

"Jsi zlato." Zavrčel,když strkal klíčky do zapalování. Zamračila jsem se a pozorovala jsem z okýnka náhodné objekty a najednou jsem ucítila jeho stisk na zápěstí a jeho rty na mém krku. "Snad nechceš,abych byl smutný ne? Je to jen jedna malá párty."

Znova jsem zakroutila hlavou.

"Jaku opravdu." Řekla jsem a všimla jsem si, že můj hlas zněl mnohem přísněji, než jsem původně chtěla." Já prostě nechci jít, okay? Můžeme jít prostě k nám domů a sledovat filmy nebo něco!" Snažila jsem se znít nadšeně, aby třeba zapoměl na to, proč je naštvaný. Jen zakroutil hlavou a nehty se zaryl do mého krku.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat