poznámky autorky : předtím než to budete číst vám chci říct, že dopis je matoucí. Má být matoucí a neprozradit všechny tajemství.
.
.
Niall Horan
.
.
Zalezl jsem do malého motelového pokoje,rozsvítila jsem světlo a zavřel za sebou dveře se zmuchlaným papírem v ruce. Vzpomínky z té noci mi po kouscích probíhaly hlavou a z nějakého důvodu jsem měl pocit, že ten papír nepřinese nic dobrého.
Stejně jsem se musel vyčůrat, tak jsem si ho vzal s sebou na záchod. Potom, co jsem vykonal svojí potřebu jsem se podíval na zmuchlaný papír a začal jsem ho rozbalovat. Přes celou stránku byli sova a v levém horním rohu bylo Milý Nialle , jako kdyby ten dopis byl opravdu pro mě.
Rozhodoval jsem se jestli si to mám přečíst teď nebo později, ale nakonec jsem dopis začal skenovat pohledem.
Milý Nialle,
Myslím, že bych měla začít tím, že ti řeknu kdo jsem. Jmenuji se Natalie a je mi sedmnáct. Moje milá, hloupá a nevšímavá teta Shirley pracuje v Motelu 6, ve kterém právě jsi. Pořád si nejsi jistý tím, kdo jsem? Vtipný je, že sis myslel, že si mě budeš pamatovat.Obzvlášť po tom všem co jsme spolu prožili na té párty.
Zamrzl jsem a najednou se mi v hlavě začal vybavovat obličej. Dívka, která napsala dopis je ta se kterou jsem podvedl Avery a stejná dívka, která mě asi zdrogovala. Ale proč by mi psala dopis?
Právě teď jsi asi velmi zmatený, ale myslím že mi to nevadí. Je nejlepší ti říct co nejméně jen jde, aby jsi musel přemýšlet. Zkrátím to - mám spojení s Jakem Yoderem. Ty znáš Jakea, viď? To je ten co jde po tvojí přítelkyni společně se sériovou vražedkyní. Já jsem ta, kdo jim řekl, že jste v Motelu 6.
Hádám, že bych ti měla říct jak jsem tě našla, že? Všechno ve správný čas pane Horane.
Cítil jsem se hrozně. Ať už je ta holka kdokoliv, tak ví že jsme v Motelu 6 a taky spolupracuje s Jakem. Tahle holka oklamala Shirley, aby jí prozradila kde jsme, což znamená že se Shirley nedá věřit.
Cítíš se vystrašeně? Bude to horší. Rozhodla jsem se přidat k Jakeovi, protože je to můj starý přítel a já věděla, že bych mu mohla pomoct. Mluvil hodně o Avery.Zní to jako kdyby to tvoje průměrná teenagerovská máma posrala. Ale to už asi víš. Jake řekl, že potřebuje pomoct s tím aby tě našel a jelikož tam moje teta pracuje mám přístup k bezpečnostním kamerám a tak poznám, že jste se vrátili.
Teď by sis měl uvědomit, že Jake má spoustu kontaktů. Jake neprohrává a neprohraje ani tentokrát, takže být tebou nic nezkouším. Celou dobu vás pozoruje.
Vysvětlím ti všechny detaily. Když se slečna Avery v nesnázích rozhodla utéct od Jakea sledoval jí přes telefon. Sledoval jí a tak věděl, kde přesně je a to, že utekla do Motelu 6. Proč tam prostě nejel a nedostal jí sám? Chtěl počkat. Chtěl, aby si zkusila život bez něj a potom si jí vzít zpátky a ona by věděla, že bez něj nepřežije. Musím přiznat, že je to ďábelský plán, ale je to můj kamarád a já už si svojí stranu vybrala.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction