Unexpected

1.5K 126 16
                                    

.

.

Niall Horan

.

.

Držel jsem se Averyiny ruky jako o život, když Sam kontrolovat, že Zaynova kůže je celá schovaná v mém oblečení. Zdálo se, že se celé moje tělo třáslo a potilo, ale věděl jsem, že nejsem jediný. Opatrně jsem pohladil Avery palce po hřbetě ruky a dal jsem jí uklidňující pohled, zkoušejíc jí ukázat, že jsem statečný.


Nebyl jsem.


"Je připraven. Zayne snaž se chovat, jako že se schováváš. Tím spíš si budou myslet, že jsi Niall." Řekl Sam. Zayn přikývl a najednou byli pryč.


"Kurva." Řekl Louis potichu.


"Budu je sledovat." Řekla Harry a podal Louisovi Aimee předtím než se připlížil k oknu a opatrně se podíval ven."Došli k autu. Opravdu to vypadá, že je to Niall. Zayn odvádí dobrou práci. Nastupují do auta. Není tam něco v keři? Počkejte já nevím-"


"Asi mi vybouchne srdce." Řekl Liam.


"Vybouchne moje?" Zeptala se Aimee Louise.


"Je to v pořádku miláčku. Jen si dělá srandu." Ujistil jí Louis."Harry co se děje?"


"Začali odjíždět, ale Sam jede pomalu. Chce, aby ho kdokoliv kdo by ho sledovat viděl odjíždět - tady! Říkala si, že Jake má tmavě červené auto, že?" Řekl Harry a já si byl jistý, že je Jake pronásleduje.


"Ano." Řekla Avery. Jemně jsem jí stiskl ruku a pohladil po tváři.


"Jsou jim blíž. Sam přidává na rychlosti a Jake je jim v patách. Nebude trvat dlouho než budou z dohledu. " Řekl Harry."Jsou pryč. Počkáme deset sekund a vydáme se k Ollieho autu. Ollie tam na nás počká."


Přikývl jsem, přehodil jsem si tašku přes rameno a přesvědčil jsem se, že Aimee bude v pořádku.Její oči zmateně koukaly po místnosti a já doufal, že nedostane panický záchvat.


Deset

To bylo ono

Devět

Nebylo cesty zpět.

Osm

Budeme konečně svobodní.

Sedm

Jake a Kate půjdou do vězení.

Šest

Budeme moct pokračovat v normálním životě.

Pět

Budu moct požádat Avery o ruku a koupit nám dům.

Čtyři

Budu se moct vrátit k tomu co miluju - tvoření hudby a koncertování po celém světě.

Tři

Uvidím mojí rodinu.

Dva

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat