Surprise

1.8K 151 2
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

"Aimee musíš mě poslouchat." Řekla jsem jí a pomohla jsem jí vyšplhat ke mě na klín. "Tatínek se za chvilku vzbudí."


"Bojím se." Našpulila pusu.


"Nemáš důvod proč se bát zlatíčko." Utišovala jsem jí. "Niall není jako Jake. Nikdy by nám neudělal nic čím by nám ublížil, rozumíš? Nikdy ti neublíží." Aimee se na mě podívala nejistým pohledem.



"Poslouchej." Povzdechla jsem."Vím, že jsi malá a spousta věcí je pro tebe těžkých k pochopení, ale věř mi Aims. Niall by nám nikdy neublížil. Když si ho viděla minulou noc, tak ti pravděpodobně připomněl Jake, ale Niall takový není - rozumíš mi?"


Aimee přikývla, ale já si nebyla jistá jestli vážně rozumí tomu, co jí říkám.


"Spí?" Zeptala se.


"Jo necítí se moc dobře." Řekla jsem. "Ale brzo se probudí, dobře? A slibuju ti, že když je s námi Niall nikdo nám neublíží." Dala jsem jí pusu na čelo než jsem okolo nás obmotala deku.


"A co když spadnu a udělám si boo?" Zeptala se.


"No rozhodně tě nebudu obmotávat bublinkovou folií." Zasmála jsem se a začala jsem jí lechtat. "Kde máš ty Cheerios, které jsem ti dala?"


"Snědla jsem se." Smála se Aimee. No na díte její velikosti toho dokázala spořádat opravdu hodně. Obmotala jsem kolem ní ruce a škádlila jsem jí s tím jak rychle dokázala sníst snídani dokuf jsem nezaslechla odkašlání na druhé straně místnosti.


Podívala jsem se tam a uviděla jsem Nialla. Byla jsem překvapená, že nevypadal jako naprostá troska, i když na něm bylo vidět, že nebyl v nejlepší kondici. Pod očima měl kruhy a na sobě měl jen tepláky z minulé noci. A to nemluvím o vlasech, které měl úplně rozcuchané.



"Ahoj holky." Řekl tiše. "Ave, mohl bych s tebou mluvit?"


Podívala jsem se na Aimee, která seděla v tichosti a tulila se k dece. Pošeptala jsem jí, že se hned vrátím a šla jsem za Niallem do ložnice.


"Jak se cítíš?" Zeptala jsem se toho Ira s kocovinou.


"Není to tak hrozný. A jsem si jistý, že je to protože jsi mě donutila si v noci vzít ten prášek. Děkuju ti za to." Slabě se usmál. I přes to, že ještě nic neřekl jsem poznala, že ho něco trápí.


"Nejsem na tebe naštvaná." Řekla jsem potichu."Není nic špatného na tom se jít bavit s přáteli a já to chápu. Dobře?" Skousl si ret a zíral z okna, jako by chtě něco říct.


"Ale já ti pomáhám s rodičovstvím Ave." Povzdechl si Niall. "I přes to, že nejsem Aimeein pravej táta jsem v tom s tebou. Měl bych být odpovědný a vše na co jsem myslel jsem byl já a je mi líto co jsem minulou noc udě-"

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat