Brave

1.8K 143 13
                                    

Upřímně doufám, že u tohohle dílu budou komentáře s tím co si myslíte,protože mě to fakt zajímá :D


Avery Holmes


Stalo se to dalšího dne.


Hádám, že od doby co bylo vše v pořádku jsem prostě hodila všechny starosti za hlavu. Po dlouhé době jsem se prostě bavila a vůbec nemyslela na Kate a Jakea. Velká chyba.


"Zlatíčko , tady je jahůdka!" Řekla Darcy hravým hlasem a vložila mé dceři do úst jahodu. Byla jsem s ní v kuchyni a krájela jahody, které nám Oliver donesl z obchodu. Aimee běhala dokolečka a občas se u nás zastavila s otevřenou pusou, do které chtěla vložit jahodu.


"Takže...Mám velké novinky."  Řekla Darcy s širokým úsměvem na tváři. "Takže jelikož jsi jedna z mých nejlepších kamarádek a tvůj přítel jde za svědka mému skoro-manželovi, tak bych se tě chtěla zeptat jestli by jsi mi šla za družičku." Začala tleskat rukama a vřískala.


"Vážně?!" Zalapala jsme po dechu. "Ty chceš, abych ti šla za družičku? To je ... panebože děkuju!" Položila jsem jahody na linku a obejmula jsem jí. "Nikdy jsem na žádné svatbě nebyla, to je šílené!"


"No a ted budeš jednou z nejdůležitějších součástí mojí svatby. A také jsem přemýšlela jestli by Aimee nemohla jít a rozhazovat kytičky." Řekla Darcy, překřížila si prsty na rukou a podívala se dolů na Aimee, která byla celá od jahod.


"Ano! Chci kytičky!" Zatleskala Aimee." A hezké šaty!"


"Samozřejmě zlatíčko." Přísahala jí Darcy. "Dostaneš krásné šatičky."


Usmála jsem se, otřela si ruce do riflí a vyšla jsem z kuchyně. Celý apartmán byl tichý jelikož skoro všichni byli u bazénu. Zamířila jsem do ložnice, zavřela dveře a šla jsem do koupelny, abych si mohla dopřát ranní sprchu.


Pořád jsem nemohla uvěřit tomu, že Darcy chce, abych jí šla za družičku. Vypadalo to tak bláznivě, ale když jsem se nad tím zamyslela, tak byla vlastně jedna z mých nejbližších kamarádek. Soudila jsem to podle toho, že jsem s ní byla posledních pár dnů zavřená v jedné místnosti. Byla jsem nadšená.


Položila jsem si ruce na boky a rozhlížela se po mém hřebenu. Před pár sekundama jsem ho sem položila, tak kde sakra je?


"Hledáš tohle?" Ozval se hlas za mnou. Byl to hluboký, zastrašující hlas který patřil Markusovi. Otočila jsem se s očima rozšířenýma strachy. Stál opřený o futra do koupelny, čímž mi zabraňoval utéct a šklebil se na mě.


"Markusi vypadni." Varovala jsem ho. "Myslela jsem si, že už jsme si tímhle prošli."


"Věř mi, že ne." Smál se. "A být tebou tak si moc nedovoluju, už jsem dost nasranej za to co jsi mi udělala. A být tebou nepokouším se být ani drzý. Mohl by ti ublížit ještě víc."


"Kdo?" Zeptala jsem se a nadzvedla obočí. "O čem to sakra mluvíš?"


Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat