Avery Holmes
Následujícího rána jsem se probrala na obrovské posteli. Moje tělo bylo přikryto bílou,chlupatou dekou a za mnou byl hojný počet polštářů. Pokusila jsem se posadit, ale pak jsem si všimla, že mě svírají ruce. Podívala jsem se vedle sebe a spatřila Niallovu bradu a slyšela jsem jak těžce oddechuje.
"Radím ti, aby jsi měl na sobě oblečení." Varovala jsem ho.
"Sundej pokrývku a myslím, že uvidíš." Smál se a jeho hlas byl hluboký tak, jako každé ráno. Shodil z nás přikrývku a já si přikryla obličej. "V klidu, mám na sobě spodky."
V jakémkoliv jiném případě bych nespala vedle kluka. Ale s Niallem to bylo jiný. V jeho blízkosti jsem se cítila tak pohodlně. Stále ve mě byla nějaká malá část, která měla starost o to jak jdu Aimee příkladem, ale vše tohle bych jí vysvětlila až bude starší.
Oddechla jsem si úlevou, když jsem zjistila, že Niall nic neprovedl a zabořila jsem si hlavu do jeho hrudi (s tím jsem problém neměla) a znovu jsem zavřela oči. Byl vážně horký a bylo to pohodlné na něm takhle ležet. Cítila jsem, že mi přikrývku zase přetáhl přes ramena tam, kam patřila a usmála jsem se.
"My jsme v New Yorku." Vzpomínala jsem nahlas.
"Jo." Povzdechl."Dnešek bude velký den. Myslím, že vás vezmu do jedný skvělý restaurace v Čínské čtvrti a potom se půjdeme projít po městě."
"Nemohli by jsme do Chipotle? Nevím proč, ale vážně toužím po Chipotle." Přiznala jsem.
"Zatím jsi vážně hroznej turista. Ale jo, Chipotle zní vždycky dobře."Řekl a posadil se, čímž posadil i mě. Věděla jsem, že usnout teď by bylo nemožné.
"Jak tě zamaskujeme? " Zeptala jsem se.
"Máme tu něco ve skladu, třeba tuhle husto paruku. Je Liama, ale nevadilo by mu to." Řekl. "A já si vezmu něco co jsem na sobě ještě neměl. Třeba falešnej knír." Vypadalo to, že ho ten nápad pobavil.
"To zní dobře." Řekla jsem a protáhla se až mi zakřupalo v zádech.
"To je to jak získat artritídu." Poučil mě Niall. Zasmála jsem se.
Najednou jsem uslyšela dobře známé zvuky kroků z vedlejšího pokoje. Vypdalo to, že Aimee nevadilo spát na gauči tak jsme jí tam nechali a rozhodli se spolu sdílet postel.
"Maminko?" Slyšela jsem ustaraný výkřik.
"Tady zlatíčko." Zavolala jsem. Najednou jsem spatřila její malé tělíčko na chodbě běžící dopředu, k naší posteli a s velikým úsměvem na tváři.
Aimee se pokusila vyšplhat nahoru na postel, ale potřebovala k tomu Niallovu pomoc, aby si opravdu dostala až nahoru. Nahoře vyskočila a potom se ke mě připlazila a lehla si na můj klín.Promnula si oči,podívala se na mě, zamračila se a našpulila rty.
"Co se děje tentokrát?" Zeptala jsem se sarkasticky.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction