House Hunters

1.8K 128 6
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

Už to byl týden od doby co jsme přijeli do Irska.


Všechno probíhalo tak hladce. Budili jsme se k snídani v podobě palačinek a dny jsme trávili poflakování s rodinou Nialla. Po večer byly v televizi většinou zápasy nebo jsme hráli karetní hry a po nocích mi Niall četl o domech, které našel na internetu.


"...a taky má tři ložnice. Možná by měl mít čtyři nebo není to moc?" Zeptal se mě a zkousl si ret mezitím co se díval na obrazovku. Leželi jsme v dekách a skrz okno na nás svítili sluneční paprsky.


"Na co by jsme vůbec tolik místností využili?" Zeptala jsem se.


"Pokoj pro nás, pokoj pro Aimee, hrací pokoj pro Aimee a potom... nevím." Povzdechl si a snaži se nějakým způsobem  urovnat vlasy, které mu trčely do všech stran."Ten na který teď koukám má i hezkou zahrádku. Co bys řekla na štěně?"


Smála jsem se a zapletla naše nohy dohromady. Nebylo ani deset ráno a my plánovali naší společnou budoucnost, ale to co jsem právě teď chtěla bylo jen kafe. Tohle je přesně to co jsme s Niallem dělali v jedenáct v noci, kdy jsem se snažila spát.


"Nestresuj se tím." Řekla jsem. "Až příjde ten správný dům, tak příjde. Jsme tu teprve týden." Přikývl a promnul si spánky před tím než mě políbil a vylezl z postele.


Oblékla jsem si tepláky a župan přes pyžamo před tím, než jsem si prokřupla klouby. Postel ve které Aimee obvykle spala byla neustlaná a neobsazená. Obvykle vstávala dřív než mi a chodila se dolů dívat na televizi. Dokonce si našla kanál, kde dávali Arthura a sledovala ho dokud se neobjevil Theo.


Párkrát jsem viděla i mamku Thea, Denise. Byla to velmi pěkná žena, která pracovala v kanceláři. Párkrát se tu zastavila, aby si dala kafe s  náma holkama nebo večeři s celou rodinou, ale obvykle s Theem přicházel jen Greg, který pracoval na stavbě a posledních dnech neměl žádné zakázky.


"Dobré ráno zlatíčko." Usmála se Maura, když mě obejmula."Zrovna jsme měly s Aimee malou snídani."


"Děkuju." Řekla jsem  vděčně."To že vstáváte najednou funguje dobře. Takhle jsem se nevyspala už roky." Byla to pravda. Od doby co se Aimee narodila jsem vstávala brzo. Ale od doby co jsme tady si Maura zamluvila, že jí bude hlídat.


"Takže... jak jde hledání domu?" Zeptala se mě, když jsem se posadila ke kuchyňskému ostrůvku. Pokrčila jsem rameny a dala Aimee pusu na čelo."Nějaký objev?"


"Niall se zajímá o pár domů v nabídce. Měli jsme pár hádek o placení...já nevím." Zamumlala jsem."Hádám, že na to nebudu moct tolik přispět a tak se cítím špatně. Navrhla jsem, že někjak přispěju a on mi nenechá mu nijak pomoct."


Maura se usmála a dala si do pusy cereálie.


Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat