.
.
Avery Holmes
.
.
Další den jsme se rozhodli jet navštívit Markuse. Byl v nemocni vzdálené asi hodinu a půl a já jsem měla potřebu mu poděkovat i přes to, že byl napůl můj nepřítel.
"Aimee máš dneska hrozně rozcuchané vlasy." Povzdechla jsem a snažila jsem se rozčesat uzlíky na konečkách její vlasů. Mračila se a plácla mě přes ruku, když jsem jí omylem zatahala.
"Jen se připrav. Udělám to až budeme v autobuse." Řekl mi Harry, když prošel okolo.Beze slova jsem přikývla a pokračovala jsem v čištění svých zubů.
"Zlato neviděla jsi moje 'Derby' tričko?" Zavolal Niall a vešel do koupelny bez trička. Nikdy bych to neřekla nahlas, ale nevadilo by mi, kdyby nenosil trička.
"Jo je ve skříni na ramínku." Řekla jsem, opláchla si kartáček a vrátila ho na původní místo."Jsou všichni ostatní připravení jet?"
"Většina z nich už je v autobusu." Řekl Niall, když si přetahoval tričko přes hlavu."Vypadáš úžasně. Můžeme už jít?" Zaskňučel, když zvedal Aimee.
"Jo." Povzdechla jsem a ještě jednou zkontrolovala motelový pokoj jestli jsme nenechali rozsvícená světla před tím než jsem následovala mého přítele s mojí dcerou ven na parkoviště a následně do autobusu.
Niall měl pravdu. Všichni ostatní už byli vevnitř. Vždycky jsem se snažila dělat vše na čas ale dneska ráno jsem zklamala. Vstala jsem pozdě, Aimee vstala pozdě a teď už bylo na vše pozdě. Vinila jsem z toho Nialla, vždycky když jsem chtěla vstát zatáhnul mě zpátky do postele.
"Podívejme kdo se konečně rozhodl přijít." Škádlil mě Louis. Střelila jsem po něm pohledem a posadila jsem se na kožený gauč vedle Harryho a Darcy. Z druhé strany se posadil Niall a na klín si posadil Aimee.Sledovala jsem Sama jak nás počítá než dal pokyn Olliemu, abychom vyjeli.
"Dej mi Aimee." Poručil Harry a natáhl ruce. Nadzvedla jsem obočí. "Jdu jí učesat."
Vzala jsem Aimee z Niallova klína a podala jsem jí Harrymu a sledovala jsem jak se pustil do práce na jejím účesu. Chtěla jsem se zeptat jak dokáže udělat něco s jejíma vlasama, když si sám občas zapomene umýt svoje, ale mlčela jsem.
"Hally mě netahá za vlasy jako ty." Řekla Aimee a šklebila se na mě. Protočila jsem očima a usmáa jsem se na ní, když jí okolo hlavy obmotával zelený šátek a upravil jí kudrlinky tak, aby to bylo podobné těm jeho.
"Pane bože to je báječný." Smál se Liam. "Počkej to si musím vyfotit." Vyndal si z kapsy mobil a já slyšela pár stisknutí spouště. Měl pravdu- bylo to odporně báječné.
"Harry mohl bys mi prosím podat ten časopis vedle tebe?" Zeptala jsem se a ukazovala na časopis vedle něj. Okamžitě zamrzl.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction