Avery Homes
Ráno, když jsem se probudila jsem ucítila bolest v zádech. Zaskučela jsem a posadila se. Vzpomínky mi prolétly hlavou. Ta hrozná noc,procházení se skrz Motel 6 a Niall. Znělo to jako bláznivé výmysly, ale tohle vše se skutečně během poslední 48 hodin odehrálo.
Rozhlédla jsem se a viděla tu maličkou nožičku, která způsobila tu bolest. Aimee měla vždy neklidný spánek a byla to moje chyba, když jsem si myslela, že sdílet s ní stejnou postel je dobrý nápad. Zasmála jsem se,zatřásla hlavou a zvedla se.
"Dobré ráno." Usmívala se Aimee tak, že odhalovala všechny zuby. Seděla shrbená do postele a začala si do pusy rvát sýrové křupky. Povzdechla jsem si a vzala já to náruče."Jsem chipmánek!".
Přikývla jsem. "To jsi. Vyspala jsi se dobře? Protože maminka ne."
Zamračila se. "Promiň." Řekla a hrála si s prsty."Já se vyspala dobře, protože jsme spala ve velké holčičí posteli." Aimee poklepala na postel, která ted byla pravděpodobně plná drobečků ze sýrových křupek, které teď snídala. Někdy jsem se cítila jako hrozná máma, protože jsem nebyla přísná.
"Dobře. Co takhle, kdyby jsme se oblékly? A můžete jít dělat něco zábavného, jestli chceš." Aimee přikývla a seskočila z postele. Utíkala k jejímu malému kufru. Někdy jsem jí nechávala, aby sis sama vybrala co chce na sebe, ikdyž jsem jí častokrát musela něco vyměnit, protože pořád neměla smysl pro to poznat co se k sobě hodí a co ne.
"Tohle!" Vykřikla a vyndala z kurfu její oblíbené růžové tričko s Minnie Mouse. Každý den se mě Aimme ptala jestli si ho může obléct. Věděla jsem, že se ted potřebuje cítit dobře, tak jsem jí to dovolila a vytáhla z kufru džíny ladící k tričku.
"Tak, co je dneska za den Aim?' Zeptala jsem jí. Ona si odfrkla a přetahovala si přes hlavu tričko. Vytáhla jsem jí dvoje kalhotky. Jedny byly modré s nápisem "Pondělí" a druhé zelené s nápisem "Úterý". Musela jsem smát, když jsem jí pozorovala, jak se soustředí.
"Den pro modré kalhotky?" Zeptala se a já zatleskala. Podala jsem jí je a měla jsem radost. Ikdyž to byla maličkost tak je hezké pozorovat jak se každý den něco přiučí.
Když jsem připravila Aimme, tak jsem na sebe rychle hodila džíny a njěakou mikinu. Učesala si vlasy a šla si udělat rychlý make-up. Aimee mezitím koukala na staré díly Spongeboba v televizi.
Najednou někdo zaklepal na dveře a já na ně zírala s nadzvedlým obočím. Mohl by to být Niall? Vážně ho zajímám dost na to, aby mě chtěl vidět znova? Potom všem, když se o mě dozvěděl skoro všechno, protože jsme možná zůstali vzhůru až do dvou ráno.
Říká se, že čas letí, když se dobře bavíš.
Dveře jsem za sebou nechala pootevřené jen maličko, protože jsme měli v pokoji fakt bordel a hlavně proto, že jsme v pokoji měli jen jednu postel. A já jsem tu s "rodiči" ,takže by to bylo dost hloupé, kdybych ho nechala aby si prohlédl náš pokoj a zkusila bych mu říct, že spíme na jedné posteli.
Na chodbě stál Niall, který tentokrát něměl vlasy vyčesané nahoru. Měl na sobě světlé džíny a k tomu fotbalovou mikinu.
"Ahoj Avery!" Pozdravil mě, usmál se a obejmul mě. Usmála jsem se a taky ho obejmula.
"Dlouho jsme se neviděli." Zažertovala jsem a zírala na něj. Zasmál se a strčil si ruku do kapsy a vyndal z ní letáček. Podívala jsem se na něj a četla.
Lakepoin View - Kanoistika,plavání a rybaření!
"Našel jsem to na recepci" Začal a podíval se na mě." A myslel jsem si, že tak dlouho jak mě znáš toužíš po tom se se mnou někdě poflakovat.Samožřejmě můžeme vzít Aimee, když to nebude vadit tvým rodičům."
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanficPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction