Telling Avery

1.8K 120 2
                                    

.

.

Avery Holmes

.

.

Probudila jsem se v Niallově náruči a hlavou mi probíhali hezké vzpomínky ze včerejšího večera. Pokusila jsem se vylézt z postele a jít do koupelny,ale když jsem se odtáhla Niall mě chytl pevněji a přitáhl si mě.


Uchechtla jsme se a otočila jsem se tak, že se naše hrudníky dotýkaly a dívala jsem se na jeho spící tvář. Jeho blonďaté vlasy byly rozcuchané a jeho pusa byla jemně pootevřená. Něco co jsem milovala na tom, když spal bylo to jak mírumilovně vypadal.


Přitulila jsme se k jeho teplé hrudi, zavřela jsem oči a snažila se znovu usnout. Bylo už pravděpodobně dost pozdě, ale jelikož jsme šli pozdě spát zasloužili jsme si víc spánku. Aimee byla pořád zachumlaná pod peřinou v její posteli společně s Timmym.


"Mmmm." Zamumlal Niall a přetočil si mě rukama tak, že jsem teď v podstatě ležela na něm. Zahihiňala jsem se a dala mu pusu na rty díky čemuž okamžitě otevřel oči a na tváři se mu objevil spokojený úšklebek.


"Kolik je hodin?" Zeptal se jeho obvyklým, rozespale hlubokým hlasem. Ten mírumilovný kluk, kterého jsem sledovala ještě před chvílí se změnil na muže se starostlivýma vráskama na čele.


"Uh... myslím, že je tak 10." Řekla jsem.


"Spí Aimee?"


"Zní to, že jo." Řekla jsem a on se usmál.


"Dobrý."


"Dobrý?" (nějaký tfios tady ? annienkax)


"Jo, dobrý."  Uchechtl se Niall. "Protože můžeme udělat tohle bez publika."


Najednou mě chytl za tváře a bez varování s náma zatočil tak, že najednou byl nahoře on. Kdyby nebylo faktu, že se nadzvedával, tak bych pravděpodobně nemohla dýchat.


Políbil mě a jelikož jsme ještě napůl spala vše mě překvapovalo. Usmála jsme se políbila ho nazpátek a přála jsem si, aby jsme byli v pokoji sami, protože takhle se Aimee mohla v jakoukoliv chvilku probudit a najít nás tady takhle.


"Myslím, že tohle je rekord." Konečně jsem přiznala, když se naše rty oddělily."Jsem vzhůru tak pět minut a už jsme k sobě přilepení." Zasmál se, slezl ze mě a pořád mě držel za jednu ruku, se kterou si hrál.


"Měli by jsme tenhle rekord jednou zlomit." Ušklíbl se.


"Nestěžuju si." Uchechtla jsem se  a přitulila se k jeho hrudníku."Vypadáš... nešťastně. Je vše v pořádku?"


"Samozřejmě." Ujistil mě. "Vše je v pořádku."


"Jsi si jistý?" Nadzvedla jsem obočí a nebyla si jeho odpovědí úplně jistá."Vypadal si tak nedočkavě na to, abys mě políbil i když to byly jen dvě minuty od doby co ses probudil."

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat