Build-A-Bear

3.1K 211 1
                                    

Niall Horan

Později toho dne, potom co jsme snědli kuřecí nuggety,které byly trochu připálené jsem zavolal a rezervoval pro nás celou sekci v obchodním centru. To bylo to jak jsem mohl vyjít s někým ven, aniž by mě někdo viděl. Musel jsem utratit navíc 300 dolarů.

"To jsi vážně nemusel dělat." Zasmála se Avery, když nastoupila na místo spolujezdce v mém autě.Aimee se šklebila od ucha k uchu. Když jsme jí řekli kam jedeme tak začala křičet a skákat nahoru a dolů a já si nebyl jistý jestli vůbec ví co to build-a-bear je.

"Vím, že jsem to nemusel udělat, ale to neznamená, že jsem to nemohl udělat." Usmál jsem se a podíval se na Avery. I přes to co se před chvilkou stalo jsem se k ní chtěl chovat opatrně. Předtím mi to přišlo,že se rozklepala. Vypadalo to jako by se mě bála.

"Budu si to moc nechat?" Zeptala se zezadu Aimee a já se otočil a podladil jí po noze.

"Samozřejmě. Proč by sis nemohla nechat plyšáka?" Smál jsem se.

"Můj tatínek řekl, že -" Avery po ní vystřelila pohledem a v tu chvilku Aimee ztichla. Opravdu se tu dělo něco vážného a já chtěl vědět víc o jejím tátovi. I přesto, že jsem chtěl slídit jsem věděl, že Avery by mi to časem mohla říct.

"Opravdu pro sebe budeme mít celé to místo?" Zeptala se Aimee. Přikývl jsem.

"Už jsi někdy slyšela o One Direction?" Zeptal jsem se jí a podíval se na ní ve zpětném zrcátku. Zamračila se,zakroutila hlavou a její kudrlinky jí tancovaly okolo hlavy.

"Dobře. To je jméno mojí skupiny. Jsem trošku slavný, což znamená, že mě lidi znají. A já nechci, aby mě tam moji fanoušci viděli, protože jsed ted tajnej agent." Vymyslel jsem si. Avery se na mě podívala a udeřila mě do ramene.

"Jako Spice Kids ?" Zeptala se Aimee.

"Ano zlatíčko." Povzdechla si Avery a naklonila se ke mě. Voněla vážně dobře,něco jako vanilka. "Děkuju,teď jí budu muset vysvětlovat, že nejsi mezinárodní agent." Smála se.

"Ale já jsem mezinárodní agent." Řekl jsem a usmál se. Dneska vypadala fakt krásně. Její vlasy byly v culíku a měla na sobě bílé tričko. Vypadala krásně i bez toho aby se o to snažila, řekl jsem si a pak si uvědomil, že na ní furt zírám. Zčervenal jsem a zaměřil se zpátky na silnici.

"Už tam skoro jsme!" Zavolal jsem. Nákupní centrum bylo půl hodiny od Motelu 6 a tak jsme Aimee koupili pastelky a omalovánky. Už jse to předtím viděl. Na každé stránce byly čmáranice. Na obálce stálo : Goodwill -99 centů.

Před obchodákem jsme rychle našli místo a spěchali dovnitř. Nechtěl jsem riskovat, že by mě venku někdo viděl, protože jsem věděl, že kdyby mě někdo viděl, tak by o tom okamžitě tweetl a já bych byl prozrazen. A to by znamenalo odloučení od mých holek.

"Tady to je!" Křičela Aimee a utíkala do barevného krámu. Avery se usmívala

"Neběhej tak rychle."Varovala Aimee. Chytl jsem Avery za ruku, která perfektně pasovala do té mojí. Cítil jsme její napětí a tak jsem se jí chtěl podívat do obličeje, jestli je to v pořádku.

"Klid." Zašeptal jsem. "Držení za ruce tě nezabije." Nechápal jsem, že jsem byl tak drzý. Nikdy jsem na tom s holkama nebyl dobře, ale ted s Avery jsem se cítil tak přirozeně. I přes to, že jsme spolu nechodily a nemilovali jsme se. Pořád jsem měl silné city k Barbaře.

Vzpomněl jsem si na to co mi řekla předtím. Po tomhle si každý půjdeme po svém. Něco uvnitř mi říkalo, že to tak nebude.

"Ahoj. Vítej v Build-A- Bear obchodě, kde se tvoří ti nejlepší kamarádi!" Řekla žena v modré zásteře s medvíkem Aimee. Oči malé holčičky byly rozšířené v úžasu. Pravděpodobně nikdy předtím neviděla tolik plyšáků a jednom místě.

Motel 6 [ Niall Horan] - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat