Avery Holmes
"Co to sakra bylo?" Vykřikl Niall, když doktor odešel. Samozřejmě, že mě to taky překvapilo. Frustrovaně si prstama projel skrz vlasy.
"Nemůže to vědět!" Řekla jsem. oči jsem měla rozšířené strachy. Nevěděla jsem jestli se Nialla bát nebo ne. "Nikdo to nemůže vědět, nikdo to nemůže vědět.."
"Takže Aimee může dál takhle trpět?" Zeptal se mě Niall.
"Dostaneme pro ní prášky a bude tomu všemu konec." Věděla jsem, že je to blbost, protože mi bylo jasný co je tahle nemoc zač, ale chtěla jsem na tohle všechno prostě zapomenout. Cítila jsem se tak hrozně za Aimee, které teď tiše oddechovala v ložnici.
"Říct to nemusí znamenat, že to bude lepší Nialle." Připomněla jsem mu. "Policie se bude vyptávat... půjdeme k soudu..." Zatřásla jsem hlavou, zatřásla hlavou a předstírala, že tohle vše je pouhá minulost. "Chci pro ní to nejlepší, ale teď jsi nejsem jistá co to je. Situace jako jsou tyhle jí jen znepokojují."
"Já vím, že tohle je pro ní to nejlepší." Přerušil mě Niall. " A nevím jak ještě dlouho tohle vydržím tajit. Zaslouží si být za mřížema Ave!" Byl čím dál hlasitější a bylo poznat, že taky čím dál tim víc naštvanější. Couvla jsem ke kuchyňské lince a začala se strachovat.
"Ne!." Zastavila jsem ho. "Nialle to nemůžeš." Zaskučela jsem. "Teď to nikomu nesmíš říct, dobře? Zítra přijede Darcy a já si o tom s ní promluvím. Je to moje tajemství a né tvoje. Pokud to řekneš..." Zastavila jsem se a nechtěla jsem už o tom přemýšlet.
"To je to Avery. Je to i moje tajemství. Jsem tvůj přítel. Jsem za Aimee odpovědný!" Když jsem uslyšela slovo přítel z jeho úst, tak jsem měla chuť se usmát, ale potlačila jsem to." A já vás obě chci ochránit." Povzdechl a zatřásl hlavou.
"Ale ty nás ochraňuješ. Právě teď. Už nám neubližuje." Zamumlala jsem. "Jdu do sprchy." Řekla jsem a snažila se vytratit, ale jeho ruce mě chytly a otočily mě směrem k němu.
"Přestaň se chovat, jako kdyby to nebyl žádný problém, když to problém je!" Mluvil čím dál hlasitěji.
"Nikdy jsem neřekla, že není." Protestovala jsem a podívala se na něj, jako kdybych byla malé dítě.
Niall se narovnal a vytáhl si z kapsy mobil. Zamračila jsme se a nebyla si jistá co chce dělat nebo proč mě pořád nechce nechat jít.Překřížila jsme si ruce na prsou a sledovala ho jak vyklepal tři čísla a přiložil si mobil k uchu.
"Ne!" Zakřičela jsem a snažila se dosáhnout na jeho telefon. Srdce mi začalo silně tlouct. Niall couvl a pozoroval mě. Slyšela jsem jak to na druhé straně někdo vzal. Začala jsem brečet. Tohle nebylo to co jsem chtěla.
"Ano, rád bych nahlásil- " Nestihl se uhnout, když jsem se mu pokusila mobil vyrazit z ruky. Byla jsem úspěšná a mobil spadl na zem. Vzala jsem ho a zvedla. Zjistila jsem, že je displej je zničený.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanfictionPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction