Avery Holmes
"Zlato je čas vstávat." Zašeptal Niallův hlas a jemně mě pohladil po ruce. Zamračila jsem se, zívla a protáhla se v malé posteli. Když jsem otevřela oči byla jsem překvapená, že skrz okno neprochází žádné světlo. Potom mi došlo, že jedeme do hotelu v Kalifornii.
"Kolik je hodin?" Zeptala jsem se rozespalým hlasem.
"Asi jedna. Všichni vstávají, tak se tam jdeme podívat." Řekl. "Mimochodem...Vypadáš nádherně." Cítila jsem jak se jeho rty přitiskly na moje čelo. Podívala jsem se na něj a zčervenala jsem. Nevadilo by mi se takhle budit každé ráno.
"No ty vypadáš neuvěřitelně úžasně." Odpověděla jsem mu a jeho tváře zrudly. Pomalu se ke mě přibližoval dokud mě nepolíbil. Cítila jsem se špatně, že nemám vyčištěné zuby dokud jsem si neuvědomila, že jsem si je čistila před pár hodinama.
"Miluju tě." Zašeptal Niall naproti mým rtům s rukama na mém zápěstí. Usmála jsem se a byla jsem moc bez dechu na to abych odpověděla. Myslím, že to pochopil, protože se zasmál a naklonil se ke mě blíž, aby mě mohl zase políbit.
"Čau lidi jsme připraveni na - sakra chlape!" Najednou před náma stál Liam s vyděšeným výrazem ve tváři. Moje tváře hořeli a byly rudé, podívala jsem se na Nialla a zjistila jsem, že je na tom stejně. Cítila jsem se tak trapně.
"No tak ahoj." Řekl Liam dřív než jsme mu stihli odpovědět. Dramaticky se zachvěl a odešel, aby jsme se cítili ještě hůř. Niall se najednou začal hystericky smát a tleskat rukama. Poníženě jsem ho praštila do ruky.
"To není vtipný!" Protestovala jsem. "Bylo to tak trapný!"
"Ne! Vůbec nás to nemusí zajímat. Vždyť jsme se jen líbali." Ujišťoval mě. Schovala jsem si obličej do dlaní ,ale nakonec jsem se rozhodla věřit Niallovi. Byl to jen Liam a navíc jsme byli dobří přátelé, takže to snad nebude dlouho vytahovat.
Po patnácti minutách a pár úšklebcích od Liama jsem byla připravená jít. Zaparkovali jsme na parkovišti u hotelu. Všude okolo byli bazény a palmy. Hotel vypadal skoro jako mrakodrap - tohle rozhodně nebyl New York.
"Hádám, že jsi nikdy nebyla v Kalifornii." Řekl Harry a podíval se na mě. Do tý doby jsem si neuvědomila, že na to koukám s otevřenou pusou.
"No...Žila jsem v Nevadě, ale nikdy jsem tu nebyla. Tohle místo vypadá úžasně." Zatřásla jsem hlavou. "Ani nechci vědět kolik to stojí."
"Na tom nezáleží jsme bilionáři." Zasmál se Louis z druhé strany místnosti. Rozhlédla jsem se okolo a zjistila jsem, že nás tu je jen pár. Najednou se mi rozbušilo srdce - kde mám dceru?
"Kde je Aimee?" Zeptala jsem se a začala panikařit.
"Šla se Samem a tvými rodiči." Řekl Harry a vzal si z poličky banán.
"Dobře povedu to." Rozhodla jsem. "Jsme tu jen my 4? Kde je Darcy, Liam a Zayn?" Zamračila jsem se a rozhlížela se okolo. Vzadu nikdo nebyl, to jsem věděla.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
FanficPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction