Niall Horan
Jediné co jsem cítil bylo to, že jsem měl srdce rozlámané na tisíce kousíčků.
Už je to půl hodiny od chvíle co mě opustila. Rozloučila se se mnou, řekla mi at se postarám o Aimee a odešla. Byl jsem zmatený, zlomený a snažil jsem se pátrat po logických odpovědích. To, že mě využívala kvůli penězům byla blbost.
.
"Vím, že i toaletní papír je silnější než náš vztah." Povzdechla. I přes ty slzy, které jí tekly po tvářích jsem viděl něco zvláštního na jejím pohledu. A ten způsob jakým se pořád rozhlížela po místnosti...jako kdyby nás někdo sledoval. Poznal jsem, že něco bylo špatně.
"O čem to mluvíš Ave?! Toaletní papír?" Zeptal jsem se a poškrábal jsem se na krku. "Prosím Ave. Můžeme to vyřešit."
"Toaletní papír Nialle! Toaletní papír je silnější než náš vztah!" Opakovala. Byl jsem vážně zmatený.
Chvilku jsme tam stáli v naprostém tichu a na mě dolehl smutek. Opravdu se tohle dělo?
"Omlouvám se." Její brada se klepala. Tak moc jsem jí chtěl chytit za obličej a políbit jí, ale věděl jsem, že nemůžu. Ale něco mi říkalo, že tohle vše je jen lež. Ale proč by mi lhala? "Prosím postarej se o Aimee. Prosím."
"Samozřejmě." I přes to jak mě napálila jsem pořád Aimee chtěl. Cítil jsem se jako kdyby byla moje vlastní a ted mi jí vlastně Avery přenechala a tak stačí podepsat jen pár papírů . Vypadalo to šíleně. Ve své podstatě mě prostě na krk pověsila její dceru, ale Aimee byla i moje.
"Polib mě. Jeden poslední polibek prosím." Škemral jsem. Zatřásla hlavou a rozbrečela se ještě víc.
"Nemůžu." Ta bolest v jejím hlase a v jejích očích byla nesnesitelná.
"Něco je vážně špatně." Řekl jsem a otřel si oči. "Vidím, že tady něco není v pořádku a já ti slibuju, že ti pomůžu. Je zřejmé, že mě miluješ."
"Ne-nemiluju tě." Vykoktala ze sebe a ani se na mě nepodívala. Vzal jsem jí obličej do dlaní a donutil jsem jí, aby se na mě podívala. Její brada se zběsile třásla.
"Podívej se mi do očí a řekni, že mě nemiluješ." Požadoval jsem. Začala víc brečet, ramena se jí třásla a já se cítil hrozně. Cítil jsem se jako hrozný člověk, ale potřeboval jsem to vědět.
"Nemiluju tě."
.
.
.
Lhala.
Věděl jsem, že lhala. Viděl jsem jí to na očích a na způsobu toho jak mi to říkala. Bylo to jasné. Ale poslouchal jsem jí, když mi říkala, že jí Sam odveze na letiště a nepřerušoval jsem jí. Pořád mi opakovala, abych vysvětlil Aimee, že jí miluje, milovala a vždycky milovat bude. Potom odešla.
ČTEŠ
Motel 6 [ Niall Horan] - CZ
Fiksi PenggemarPřeklad povídky Motel 6 od @_HakunaMatata_ Motel 6 - Místo kde můžete najít šváby ve sprchách, pochybné jídlo v prodejních automatech a možná, snad cestou i lásku. Nejlepší umístění #1 ve FanFiction